עובדת במפעל בדרום מתחה ביקורת על ליברמן - והושעתה מעבודתה

פרסום ראשון: העובדת שמועסקת במפעל "פיניציה" כעשור שאלה את יו"ר ישראל ביתנו בזמן סיורו במקום "איפה היית כשהיינו צריכים". היא זומנה לשימוע בשל "התנהגות שלא תואמת את מדיניות החברה"

זמן צפייה: 01:14

עובדת במפעל "פיניציה" שבירוחם הושעתה מעבודתה היום (רביעי) והוזמנה לשימוע, לאחר שמתחה ביקורת על יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בזמן שהגיע לסיור במקום. על פי עובדים שהיו במקום, העובדת הטיחה בליברמן ביקורת על שהגיע רק עכשיו שבועות לפני הבחירות ומנסה לטענתה לצבור הון פוליטי על גב העובדים, וכמו כן שאלה איפה הוא היה עד עכשיו כשהם היו צריכים.

ליברמן לא הגיב לדברים והמשיך בסיור, אך העובדים במקום סיפרו כי לאחר מקרה היא זומנה לשיחה שם הובהר לה שההתנהגות אינה תאומת את מדיניות החברה. אותה עובדת, שמועסקת כבר עשור במפעל, סירבה להתייחס או לאשר את הפרטים, אבל גורמים במפעל אישרו שאכן כך היה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

ליברמן: "נכפה ממשלת חירום עם הליכוד וכחול לבן – ללא החרדים"

ליברמן על טענות הליכוד על "גמישות החרדים": זו רמאות

לאחר הפיטורים בקריית גת: 30 עובדים במפעל בירוחם זומנו לשימוע

מפעל אמיליה קוסמטיקס בדרום שנסגר
מפעל אמיליה קוסמטיקס בדרום שנסגר (ארכיון) | צילום: ואללה, בני בן סימון

תגובת ההסתדרות: "ההסתדרות והעומד בראשה ארנון בר דוד רואים בחומרה את דבר השעייתה וזימונה לשימוע של העובדת. המרחב בראשות ארמונד לנקרי ילווה את העובדת בכל התהליכים". כזכור, המפעל שמייצר בקבוקי זכוכית עמד בפני חרם ביזמת חסידות גור בשל המשך הפעלה של תנור במהלך השבת. בשל החרם, המפעל הודיע כי הוא עלול לשלוח 160 עובדים לביתם.

ממפעל פיניציה נמסר: "הנהלת פיניציה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם עובדיה בהתמודדות נגד החרם החרדי שקם לתחייה אחרי למעלה מ-70 שנות פעילות. אנו מקבלים בברכה ביקור של כל גורם המעוניין לתמוך ולסייע לפניציה בפתרון המשבר וכמו כן מזמינים גם את חברינו מהסיעות החרדיות במטרה לדון על מתווה מוסכם בהקדם האפשרי. לצערנו, העובדת בפעולותיה שתוכננו מראש והתנהגותה הלא הולמת, פגעה במאבק החברה ועובדיה. מסיבה זאת בלבד זומנה העובדת לבירור בנושא בשיתוף יו"ר וועד העובדים".