אחרי שנסגרו בזמן המשבר: אולמות האירועים נערכים לפתיחה מחודשת

הזוג שדחה את החופה, השף שחוזר לקייטרינג והתקליטן שמצפה להרים את הרחבה - כולם מוכנים לעונת האירועים, שתחזור כבר ביום ראשון הקרוב עם רשימת אורחים מצומצמת, מסכות ושמירת מרחק

זמן צפייה: 03:11

חודשים לאחר שנסגרו בשל התפרצות מגפת הקורונה, ביום ראשון הקרוב אולמות האירועים יוכלו לפתוח את שעריהם מחדש עם מגבלת חוגגים, מסכות וריחוק חברתי.

באולם "גאיה" שבנס ציונה החלו בהכנות אחרונות לקראת הגעת האורחים, אבל לא ממהרים לשמוח על המתווה שמאפשר להם לחזור לפעילות. רוב העובדים שהוצאו לחל"ת, הסביר השף דוד גדג', לא יחזרו בשלב זה לעבודה. "העסק חוזר לעבוד במתכונת מצומצמת. יש עובדים קבועים שעד עצם הרגע הזה נמצאים בחל"ת. זה הכי עצוב. זה הורג אותנו. אנחנו לא יכולים להחזיר אותם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

החל מהיום: השימוש באמצעי האיכון של השב"כ למאבק בקורונה יופסק

אשכנזי לשר החוץ הגרמני: אין מפות לסיפוח – אין כרגע כל החלטה

בעקבות עובדת שנדבקה בקורונה: ראש עיריית ראשל"צ נכנס לבידוד

השף דוד גדג', אולמי גאיה
השף דוד גדג', אולמי גאיה | צילום: חדשות 13

בינתיים, הזוג יוסי ולירז - שכבר דחה את החתונה פעם אחת בעקבות המצב וחגג את החינה במתכונת מצומצמת, מצפה לתאריך החדש שנקבע. השניים, שתכננו להזמין 600 אורחים, נאלצים לצמצם את רשימת המוזמנים ל-250 כפי שמתיר החוק. איך מחליטים מי יעבור את הסינון ומי לא? "זו בעיה", הודה יוסי, "יוצא שאנחנו מזמינים את המשפחה, את האחים וזהו - פה זה נגמר".

בתוך כך, גם התקליטנים מחכים לחזור ולהרקיד את האורחים. "זה כמו שחקן כדורגל שרק רוצה לעלות על המגרש", סיפר הדי-ג'יי אביאל ברנט, אלפא מוזיקה, שהודה כי הוא "ממש מחכה כבר לעלות על הבמה". ולמרות שנראה כי עולם האירועים חוזר לאט לאט לשגרה - יש מי שחושש מגל שני ומעדיף, בינתיים, להמתין עם תאריך חדש. "כל תגובה קטנה בחדשות מעוררת עוד כמה דחיות", טען לירון שימקביץ' מאלפא מוזיקה, "אבל בגדול", הרגיע, "מסוף יוני והלאה - האירועים מתקיימים".