בעקבות עובדת שנדבקה בקורונה: ראש עיריית ראשל"צ נכנס לבידוד

משרד הבריאות מנהל חקירה אפידמיולוגית, כדי לבדוק עם מי העובדת באה במגע. בינתיים, כל עובדי הבניין נכנסו לבידוד ביתי עד קבלת תוצאות הבדיקות, שיתקיימו מחר

זמן צפייה: 01:16

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, נכנס היום (רביעי) לבידוד, בעקבות עובדת עירייה שנמצאה חיובית לקורונה. כעת, משרד הבריאות מנהל חקירה אפידמיולוגית, כדי לבדוק עם מי העובדת באה במגע. על כן, כל עובדי הבניין נכנסו לבידוד ביתי, עד קבלת תוצאות הבדיקות שיתקיימו מחר.

זו הפעם השנייה שבה קינסטליך ובכירים בעירייה נכנסים לבידוד. לפני כשלושה חודשים, באמצע חודש מארס, קיבל ראש העיר יחד עם צמרת העירייה הנחיה להיכנס לבידוד, לאחר שהשתתפו בדיון אצל שופט שאובחן כנשא קורונה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אשכנזי לשר החוץ הגרמני: אין מפות לסיפוח – אין כרגע כל החלטה

אושר סופית מיזוג סלקום-גולן טלקום: "שוק הסלולר יישאר תחרותי"

בעיניים של הפלסטינים: מה חושבים בשטחים על הסיפוח?

קורונה
קורונה | צילום: רויטרס

אתמול התייחס שר הבריאות יולי אדלשטיין לעלייה בתחלואה, ואמר כי היא "מדאיגה ודרמטית. אנחנו מגיעים ל-200 חולים ביום, אם לא נתעשת נהיה במצב בעייתי". את הדברים אמר בזמן סיור בבית החולים סורוקה.

עם זאת, אמר כי לעת הזו הוא "לא מצדד בחזרה לאחור. צריכה להיות אכיפה, אין ברירה. אין הבדל בין אכיפת חוקי התנועה לבין אכיפת חוקי קורונה". עוד התייחס אדלשטיין לדחיית פתיחת הרכבות ואמר כי "מראה של אנשים כמו בקופסאת סרדינים - אנחנו חא יכולים להרשות זאת. הגענו למתווה עם משרד התחבורה, אם לא יהיה שינוי - נפעיל את הרכבת בקרוב".

מוקדם יותר היום הודיעה ועדת המשנה למודיעין כי השימוש באיכוני טלפונים מטעם השב"כ למאבק בנגיף הקורונה יופסק היום. עם תום דיון מליאת הכנסת תיכנס לתוקפת הקפאת האמצעים. כמו כן, יוקפא גם החוק שמתיר לארגון הביטחון לעקוב אחר נדבקים.