טרגדיה בדרך לטיול בחג: חיים הר כסף נהרג בתאונה, בתו במצב קשה

הר כסף בן ה-43 איבד שליטה על רכבו ונפצע אנוש בכביש 6. הוא הובהל לבית החולים, שם נקבע מותו. שני ילדים אחרים נפצעו קל. אשתו גילתה על האסון בקבוצת ווטסאפ: "זוועה, מדוע אתם מפרסמים?"

זמן צפייה: 01:59

הקטל בכבישים: חיים הר כסף בן ה-43, תושב בני ברק ומתנדב בארגון "הצלה", נהרג היום (שלישי) בתאונת דרכים במנהרה בכביש 6, סמוך למחלף עין תות, כשברכבו בתו בת ה-17 שנפצעה קשה ושני ילדים אחרים, בהם תינוק בן השנתיים שנפצעו באורח קל. במקביל, אשתו וילדיו שנסעו במכונית נוספת והיו עדים לתאונה, קיבלו את הבשורה על מותו בקבוצת ווטסאפ - לפני ההודעה הרשמית.

אחד החברים בקבוצת הווטסאפ "המלצות לפעילויות בחופש" כתב: "איש חסד ידוע מבני ברק נהרג בתאונת דרכים קשה בצפון", ואילו אשתו של הר כסף התקשתה להאמין והגיבה: "מה אתם מפרסמים את זה? אני אשתו ולי אף אחד לא הודיע את זה עדיין. זוועה".לאחר מכן הכותב התנצל על דבריו ומחק אותם מהקבוצה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

רה"מ: העיכוב באישור רכש החיסונים מסוכן – לשים הפוליטיקה בצד

הרב איתן שנרב שבתו נרצחה בפיגוע ישיא משואה בערב יום העצמאות

ביקורת על המו"מ עם חברות החיסונים: "מדוע אין גמישות לממשלה?"

תאונת הדרכים במנהרה בכביש 6 היכן שנהרג חיים הר כסף
תאונת הדרכים במנהרה בכביש 6 היכן שנהרג חיים הר כסף | צילום: דוברות מד''א

הר כסף ומשפחתו היו בדרכם לטיול של חול המועד בצפון הארץ, אלא שבמהלך הנסיעה הוא איבד שליטה במכונית והתנגש בקיר המנהרה ונפצע אנושות, ומותו נקבע בבית החולים רמב"ם שבחיפה. "הפצועים שכבו על הכביש כשאחד מהם מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והאחרים בהכרה. מיד התחלנו בבדיקות רפואיות לארבעתם ובביצוע פעולות החייאה מתקדמות בפצוע אנוש. יחד עם הצוותים הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו את הפצועים לבית החולים רמבם כשמצבו של אחד מהם אנוש, הנערה במצב קשה והשניים הנוספים בינוני-קל", סיפר חובש בכיר במד"א רוסלן זינגרמן.

בהודעת האבל של ארגון "הצלה" אודות הר כסף, שהיה מוכר כאיש חסד בקהילתו שבבני ברק, נכתב: "איש אשר הפיח רוח חיים בהצלת לב ונפש, נשא בעול הארגון הקדוש והרבה לפעול להאדרת פעולות הצלת חיים בדרך ההלכה הצרופה".

משפחת הר כסף מבני ברק
משפחת הר כסף מבני ברק | צילום: באדיבות המשפחה

בתוך כך, גם מחר צפויים מאות אלפי אנשים לעלות על הכבישים, לכן המשטרה ורשויות החירום קוראות לנהגים להקפיד על נהיגה נכונה ולנסוע בזהירות כדי למנוע את הקורבן הבא.