לשכת נתניהו לאחר שיועצת נדבקה: לא בטוח שהוא יחויב בבידוד

מטעמו של רה"מ נמסר כי הוא לא היה במגע קרוב עם יועצתו רבקה פאלוך, ולכן ייתכן שלא ייכנס לבידוד. עם זאת, גורם רפואי מסר לחדשות 13 כי ישנה סבירות גבוהה שנתניהו כן ייכנס לבידוד

זמן צפייה: 01:23

מגפת הקורונה: לשכת ראש הממשלה הודיעה היום (שני) שבנימין נתניהו לא היה במגע קרוב עם רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים, ולא בטוח שהוא יחויב בבידוד. ממשרד הבריאות נמסר כי בשעות אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית לפאלוך, ולאחר מכן יועברו הנחיות מסודרות. לאחר מכן מסר גורם רפואי לחדשות 13 כי ישנה סבירות גבוהה שרה"מ דווקא כן ייכנס לבידוד.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בחסות משבר הקורונה: הונגריה תעביר חוק שמצמצם את חופש הביטוי

מניין הנדבקים בקורונה עלה ל-4,347; 63 מונשמים

סיר מסבתא: משלוחי המזון המשפחתיים לא מפסיקים גם בימי קורונה

הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו
הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: חדשות 13

עוד הודיעו שראש הממשלה יעבור מאוחר יותר היום בדיקת קורונה.

כזכור, רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני חרדים והכנסת, אובחנה כחולת קורונה. פאלוך שהתה בקרבת נתניהו וכמה מן השרים בימים האחרונים. פאלוך נבדקה לאחר שבעלה אובחן כחולה.

 לפני כשבועיים נתניהו וסביבתו עברו בדיקות קורונה שגרתיות - בהתאם להנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה. לאף אחד מהם לא הופיעו תסמינים טרם הבדיקה, וכולם נמצאו בריאים.

בתוך כך, ישיבת הממשלה שהייתה אמורה להיערך הלילה נדחתה והיא תיערך בהמשך היום. הישיבה הייתה אמורה לעסוק בהחמרת הגבלות התנועה ובצמצום משמעותי של עבודת המשק. בכירים במשרד הבריאות הסבירו כי נתניהו רוצה להחמיר משמעותית את ההגבלות ושוקל להעביר כמעט את כל המשק לעבודה מהבית, מלבד עובדים חיוניים.

פקידים בכירים אמרו לחדשות 13 כי "נתניהו רצה לעשות שינויים בנוסח תקנות החירום", והוסיפו כי הם "פועלים לתיקון והחמרת הנוסח של תקנות החירום שיאושרו בממשלה הלילה. את הכסף סופרים במדרגות".