מניין הנדבקים בקורונה עלה ל-4,347; 63 מונשמים

מנתוני משרד הבריאות עולה כי 482 בני אדם נוספים אובחנו חולים בנגיף ביממה האחרונה. 80 מהחולים במצב קשה. בין החולים - 962 שממתינים כעת להחלטה היכן יטופלו. מניין המתים נותר 15

זמן צפייה: 01:46

מגפת הקורונה: מניין הנדבקים בנגיף עלה הבוקר (שני) ל-4,347. בהם, 63 מונשמים, ו-80 במצב קשה. מניין המתים ממשיך כעת לעמוד על 15.

בין הנדבקים, 4,037 במצב קל, 81 בינוני ו-962 שטורם הוחלט כיצד לטפל בהם והיכן יאושפזו.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

המוסד הביא לישראל 30 מכונות הנשמה ו-25 אלף מסכות N95

סיר מסבתא: משלוחי המזון המשפחתיים לא מפסיקים גם בימי קורונה

טראמפ: אם מספר מקרי המוות מקורונה יהיה עד 200 אלף – זו הצלחה

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

בתוך כך, המוסד הביא הלילה לישראל 30 מכונות הנשמה, 25 אלף מסכות N95 ומיליוני מסכות כירורגיות לשימוש הצוותים בבתי החולים ברחבי הארץ. בהמשך השבוע יובאו 160 מכונות הנשמה נוספות.

הבוקר, אובחנה חולת קורונה רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני חרדים והכנסת. פאלוך שהתה בקרבת נתניהו וכמה מן השרים בימים האחרונים, ומתקיימים כעת דיונים האם הוא צריך להיכנס לבידוד. פאלוך נבדקה לאחר שבעלה אובחן כחולה. גורמים במשרד ראש הממשלה מסרו: נפעל על פי הנחיות משרד הבריאות.

רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים והכנסת
רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים והכנסת | צילום: חדשות 13

כזכור, לפני כשבועיים נתניהו וסביבתו עברו בדיקות קורונה שגרתיות - בהתאם להנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה. לאף אחד מהם לא הופיעו תסמינים טרם הבדיקה, וכולם נמצאו בריאים.

בתוך כך, ישיבת הממשלה שהייתה אמורה להיערך הלילה נדחתה והיא תיערך בהמשך היום. הישיבה הייתה אמורה לעסוק בהחמרת הגבלות התנועה ובצמצום משמעותי של עבודת המשק. בכירים במשרד הבריאות הסבירו כי נתניהו רוצה להחמיר משמעותית את ההגבלות ושוקל להעביר כמעט את כל המשק לעבודה מהבית, מלבד עובדים חיוניים.

פקידים בכירים אמרו לחדשות 13 כי "נתניהו רצה לעשות שינויים בנוסח תקנות החירום", והוסיפו כי הם "פועלים לתיקון והחמרת הנוסח של תקנות החירום שיאושרו בממשלה הלילה. את הכסף סופרים במדרגות".