לאחר מאבק ממושך בסרטן: מירית הררי הלכה לעולמה

אחרי שקיבלה את פרס אות הנשיא להתנדבות, רעייתו של שדרן הרדיו, בת ה-52, נפטרה ממחלת הסרטן. הררי שיתפה ברשתות החברתיות במצבה ובטיפולים שעברה. לפני מותה סיפרה: "אני בסוף דרכי"

זמן צפייה: 05:19

מירית הררי בת ה-52, רעייתו של שדרן הרדיו דידי הררי, הלכה הבוקר (ראשון) לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן כשהיא מוקפת בבני משפחתה. הררי נהגה לשתף ברשתות החברתיות את מאבקה במחלה ואת הטיפולים שעברה.

לפני כשבועיים קיבלה הררי את פרס אות הנשיא להתנדבות, בעקבות פועלה כיו"ר הוועד המנהל של ארגון סח"י - סיירת חסד ייחודית, שפועלת להוציא נוער ממעגל העוני והעבריינות. בשיחה עם נשיא המדינה ראובן ריבלין, בחרה הררי במילות פרידה ואמרה כי "אני רוצה להודות, זה רגע כל כך משמעותי וחשוב. אני בסוף דרכי, ובשבילי לקבל את הפרס הזה עכשיו, זה לצאת לדרך עם ברכה עצומה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

4 חודשים אחרי: הילדים שנדבקו בגל הראשון מספרים על מסע ההחלמה

ג'ובאני רוסו על הדיכאון אחרי הזכייה במיליון – והילדות הקשה

קורונה, מענקים – ותיעוד אחד מצמרר: הכתבות הנצפות של השנה

מירית הררי
מירית הררי | צילום: באדיבות המשפחה

הררי התחברה לארגון כבר לפני עשור, אז נקשרה לחברי הארגון ולעשייה בו. "סח"י זה הסטרטאפ של היקום", אמרה. "אין דבר יותר גדול מהנתינה - הפרס הוא אבן דרך בשבילנו - בשביל הארגון, הילדים והפועלים בדבר". ריבלין השיב לה: "את דוגמא ומופת לחברה הישראלית".

לפני כחודש השתתפה הררי בחתונת בתה, אבישג. החתונה נדחתה פעמיים בגלל התפשטות מגפת הקורונה, אך האירוע הוקדם, בעקבות מצבה של האם שהלך והדרדר. הררי ליוותה את בתה לחופה ובזמן הטקס ישבה על כיסא מתחת לחופה.

[brightcove_iframe video_id='the-main-edition-articles-part-1308202232' autoplay='0' credit='' desc='בזמן שהיא נלחמת בסרטן: מירית הררי ליוותה את בתה לחופה' kid='1_w6sr8bvi' duration='185'']

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד שלח ניחומים למשפחה וכתב ברשתות החברתיות כי "הלב עם משפחת הררי, דידי והילדות. מירית הייתה השראה לכולנו. החיוך והמאבק שלה במחלה השאירו אחריה מורשת של עוצמה ונחישות. מי יתן ולא תדעו עוד צער".