"הכול בהתנדבות": הקיבוץ שהתגייס למען חתונה של חיילים בודדים

מיכל ברסון ויצחק ספירו עלו לישראל כדי להתגייס לצבא והחליטו להינשא, אך בגלל קשיים כלכליים התקשו לממן את האירוע. חברי הקיבוץ המאמץ שלהם נרתמו על מנת להוציא לפועל את היום המאושר

זמן צפייה: 04:09

מיכל ברסון ויצחק ספירו עלו לישראל כדי להתגייס לצבא: מיכל הגיעה מאוסטרליה, ויצחק - משיקגו. שניהם חלמו על ארץ ישראל, קיוו להגיע אליה וגם הגשימו - והפכו חיילים בודדים. בהמשך הכירו השניים זה את זה והחליטו להינשא, אבל לא יכלו לממן אירוע בגלל קשיים כלכליים, ובשל העובדה שהם כאן לבדם.

ברסון סיפרה על הקושי לארגן את האירוע: "חשבנו איך נעשה את זה, מכיוון שאנחנו ממנים זאת בעצמנו. ממוצע של חתונה בארץ זה בערך 70 אלף שקלים ואין לנו את הכסף הזה". לאחר מכן, סיפרה ברסון שמעה על תוכנית שעוזרת לזוגות צעירים להתחתן.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

עובד בפיצרייה הרגיע נער עם צרכים מיוחדים – בכך שהזמינו לבשל

היום: יום ההוקרה לפצועי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה

אמא גננת ואבא עובד תברואה: המשפחה שסחפה את הרשת

מיכל ברסון ויצחק ספירו ביום חתונתם
מיכל ברסון ויצחק ספירו ביום חתונתם | צילום: חדשות 13

אז נכנסו לתמונה חברי הקיבוץ הדתי בארות יצחק, הקיבוץ המאמץ שלהם. שבועות ארוכים של הכנות של ישראלים וישראליות רבים שתרמו מזמנם ומכישוריהם – הגיעו לשיא בערב החתונה. איה פארן, מפיקת החתונה, סיפרה על ההתגייסות לאירוע: "הצלמת, סידורי הפרחים, הלהקה, הקייטרינג, הכול בהתנדבות מלאה"

גם המשפחות הגיעו במיוחד מחו"ל. ברוך ספירו, אביו של יצחק תיאר את ההרגשה: "זה מרגיש מדהים, אני מנסה להתרגל למחשבה שאלווה את בני לחופה". ההתרגשות האדירה מסביב רק הלכה וגברה ככל שהתקרב רגע החופה. מיכל ויצחק שזכו לכך שכל כך הרבה אנשים דאגו ליום המאושר הזה בשבילם, רבים מהם אפילו לא מכירים אותם, ביקשו בסיומו – רק להגיד תודה.