אמא גננת ואבא עובד תברואה: המשפחה שסחפה את הרשת

רבע מיליון ישראלים כבר עוקבים אחרי ערוץ היוטיוב שמתחזקים אלי וימית אליהו יחד עם שלושת ילדיהם. הם לא נראים כמו כוכבי הרשת הממוצעים, אך לדברי אב המשפחה: "אולי זה חלק מסוד הקסם שלנו"

זמן צפייה: 13:47

אלי וימית אליהו, עובד בפינוי אשפה וגננת, לא נשמעים כמו כוכבי רשת טיפוסיים - אך רבע מיליון ישראלים כבר התמכרו לערוץ היוטיוב שהם מתחזקים יחד עם ילדיהם – דניאל, ליאל ולורן. "איך שאני נראה זה אנטיתזה לכל כוכבי הרשת הצעירים, אולי זה חלק מסוד הקסם של המשפחה", אמר אלי. "יש משהו במשפחתיות שכיף לראות".

הפרסום שהביא ערוץ היוטיוב אפשר לאלי להגשים גם חלום ישן ולעלות על הבמה. "אני משחק בהצגה עם צביקה הדר, בשבילי זה הגשמת חלום כי אני מעריץ שלו", סיפר על האתגר. "זה לצאת מכל הקטע של הווידאו ולהוכיח את עצמך לבד על הבמה בעולם שהוא לגמרי זר לך".

עוד בחדשות 13:

המשפחה של האופה המפורסמת – שהפכה להיט ברשתות החברתיות

"זה לא מזויף": המשפחה שמתעדת את עצמה – וזוכה למיליוני צפיות

נטע אלחמיסטר בריאיון: "לא מצטערת שפרצתי דרך אינסטגרם"

אלי וימית אליהו
אלי וימית אליהו | צילום: חדשות 13

אל הפרסום וההכרה מתלווה גם הפוטנציאל הכלכלי. שוק המשפיענים ברשת מגלגל לא מעט כסף, וחברות מסחריות מתמחרות את הפופולריות של המשפחות – ומשלמות בהתאם. על פי הערכות, משפחות עשויות לקבל בעבור פוסט או סטורי שיווקי בודד עשרות אלפי שקלים. "אנחנו לא מרוויחים מיליונים", אמר אלי. "אבל כן יש סוג של הכנסה".

למרות הפרסום ומאות אלפי העוקבים, אלי יודע שהתהילה היא זמנית. "יש לזה תאריך תוקף, ממש מוטבע בגדול. כשתיגמר התקופה – אז יישאר טוב", אמר. "סבבה, הכל בסדר, שימחנו כמה שיותר, עשינו כמה שיותר, ביקרנו ילדים כמה שיותר. גרמנו למעשים טובים והשתתפנו באירועי התרמה, היום אנחנו להיט – מחר רהיט".