עובד בפיצרייה הרגיע נער עם צרכים מיוחדים - בכך שהזמינו לבשל

מחמוד פרחאת ריגש את הרשת בסרטון שבו ניתן לראות אותו מכין פיצה יחד עם הנער, שאיבד את הסבלנות תוך כדי המתנה. בריאיון לתוכנית "שש - אמנון לוי" אמר פרחאת: "מקווה שכולם ינהגו כמוני"

זמן צפייה: 03:25

בסוף השבוע האחרון פורסם סרטון שריגש את הרשת, בו ניתן לראות עובד בסניף דומינוס פיצה בהרצליה שנתקל בנער עם צרכים מיוחדים בשם עמית, שהגיע לפיצריה. עמית איבד את הסבלנות תוך כדי המתנה, וכדי להרגיע אותו הזמין העובד את הנער להכין יחד איתו את הפיצה. מחמוד פרחאת, העובד שמככב בסרטון סיפר לתוכנית "שש – אמנון לוי" על המפגש המרגש.

פרחאת סיפר כי במהלך המשמרת הבחין בתקרית ושם לב כי מדובר בנער עם צרכים מיוחדים. הוא סיפר: "הצעתי לו להכין פיצה, נכנסנו ביחד למטבח, הוא שם כובע וסינר ועבד איתי על בישול האוכל. בסוף העבודה, עובדי המקום מחאו לו כפיים".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"מכעיס": הורים התבקשו לשלם שלא כחוק – ומסיבת החנוכה בוטלה

ארזתם לבד? מלון יוקם בשטח נתב"ג ויעניק שירותי טרום טיסה

לא רק ברזים: אלו פריטי בתי המלון הנגנבים ביותר

עמית ועובד הפיצה מכינים יחד פיצה
עמית ועובד הפיצה מכינים יחד פיצה | צילום: זאב גבאי

פרחאת הסביר כי הבחין במצב הרגיש של עמית מכיוון שהוא בעל תואר בחינוך מיוחד ובקרוב יתחיל את התואר השני בתחום. כמו כן, סיפר כי זו לא הפעם הראשונה שסיטואציה מהסוג הזה מתרחשת: "כמעט בכול יום רביעי אנו מארחים ילדים עם צרכים מיוחדים במסגרת 'שף צעיר'".

בעקבות הסרטון, הפך בן רגע פרחאת לגיבור רשת. הוא סיפר כי התגובות על כך היו בעיקר חיוביות וכי עמית יצר איתו קשר לאחר האירוע ואמר כי "זאת הפיצה הכי טעימה שהוא אכל בחיים שלו". פרחאת הסביר מדוע העדיף להתייחס בהבנה למצב של עמית ולנסות להרגיעו: "ידעתי שאם הייתי מתייחס אליו באגרסיביות, הוא לא היה משתף פעולה איתי. ניסיתי לפנות אליו בצורה יפה".

אביו של עמית, נכח גם הוא במקום. פרחאת סיפר כי הוא "שמח, התרגש והודה לי. הוא אמר שהשיטה שלי להרגיעו היא כמו קסם". פרחאת אמר כי הוא מקווה "שכולם ינהגו בילדים עם צרכים מיוחדים באופן שאני פעלתי. יש לשתף אותם בחברה, בשוק העבודה ובבתי הספר".