"איתי כל הזמן": הנער שאיבד את שני חבריו בתאונה מתגעגע וזוכר

חגיגת יום ההולדת של אלעד הירש נגמרה בטרגדיה, לאחר שחבריו הקרובים, הלל ללום ועמית בר לב, נהרגו בהתהפכות רכבם. כעת, בעודו מתאושש מהפציעה הקשה שעבר, הוא משחזר ומספר: "היינו כמו אחים"

זמן צפייה: 07:59

אלעד הירש מהיישוב אלעזר שבגוש עציון, הוא היחיד ששרד מהתאונה שעבר עם שני חבריו לפני למעלה מחודש, הלל ללום ועמית בר לב. מאז נפגשו השלושה בגן הילדים הם לא עזבו זה את זה, וביישוב תמיד כינו אותם "שלושת המוסקטרים". "היינו כמו אחים", סיפר אלעד, שנפצע קשה בתאונה. "אף אחד לא היה צריך לחכות לעזרה, מישהו מאיתנו פשוט הגיע".

זה קרה ב-12 ביולי, אחרי שבילו את הלילה באזור ים המלח, שתו קפה, דיברו על חלומות ועל הגיוס המתקרב בעודם חוגגים יום הולדת לאלעד, ויצאו בחזרה לביתם בשעות הבוקר המוקדמות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הושג הסכם תקציבי: שנת הלימודים בחינוך המיוחד תיפתח כרגיל

לאחר שחרור המכלית: "כלי שיט נוסף עם נפט איראני בדרכו לסוריה"

פרקליטי אלוביץ': "ניסה לרצות את נתניהו – אך לא היה שוחד"

אלעד הירש
אלעד הירש

בסביבות השעה שש בבוקר, סמוך לצומת השומרוני הטוב, הרכב התהפך. עמית והלל נהרגו במקום, ואלעד כאמור נפצע קשה מאוד. "בבוקר ראיתי שהחדר ריק", סיפרה יהודית הירש, אמו של אלעד. "הערתי את בעלי ואמרתי לו 'החמור עוד לא חזר, אנחנו צריכים לצאת בתשע והוא עוד לא ארז'". במשך חמישה שבועות שכב בטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם.

זירת התאונה בה נהרגו הלל ללום ועמית בר לב, סמוך לצומת השומרוני הטוב
זירת התאונה בה נהרגו הלל ללום ועמית בר לב, סמוך לצומת השומרוני הטוב | צילום: חדשות 13

שלושת המוסקטרים של היישוב אלעזר חלמו בגדול. הם רצו להקים חווה שיקומית, להתגייס ליחידות מובחרות, ובעיקר לטרוף את העולם. כעת, מבטיח אלעד לשמר את זכרם של חבריו, שבסך הכול ביקשו לחגוג איתו את יום הולדתו ה-18. "למדתי מהם הרבה, הם משאירים עליך טביעה", אמר. "הם איתי כל הזמן".