מדוע בר רפאלי צפויה לשלם קנס - אך קובי פרץ נאלץ לשבת בכלא?

היקף העלמת ההכנסות שמיוחס לדוגמנית הוא הגבוה מבין כל הסלבס בישראל. אולם, בעוד היא דיווחה על הכנסותיה אך טענה שלא גרה בארץ, הזמר הסתיר חלק גדול מרווחיו - וסירב לחתום על עסקת טיעון

זמן צפייה: 08:07

בשנים האחרונות, בין קמפיינים, ימי צילום, הנחיית האירווזיון והרחבת המשפחה, בר רפאלי העבירה לא מעט מזמנה בבתי המשפט. בקרוב,, תוכרע הסאגה הפלילית שבה הסתבכה דוגמנית העל.

ברשות המסים טוענים כי במשך כמה שנים שבמהלכם רפאלי נדדה בין הווילה היוקרתית של בן זוגה דאז לאונדרו דיקפריו, וישראל, היא הייתה צריכה לשלם מס על הכנסות בסך כ-30 מיליון שקלים - אבל היא עשתה הכול, רשמה דירות ומכוניות על שמם של בני משפחה, פתחה חברות ברחבי העולם. זאת, כדי להראות שאינה חייבת לשלם מס למדינת ישראל.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הפרקליטות דורשת מבר וציפי רפאלי להחזיר כ-12 מיליון שקלים

בר רפאלי ערערה על פסק הדין לפיו עליה לשלם על הכנסותיה בחו"ל

"רואה עלייך שאת לא אומרת אמת": תמלולי חקירת בר רפאלי נחשפים

קובי פרץ ובר רפאלי
קובי פרץ ובר רפאלי | צילום: משה ששון, יח''צ

"אם בא אדם ומבצע פעולות אקטיביות כדי להסתיר את מיקום מגוריו, או כדי להראות מיקום אחר, או להראות שהדירה אינה שלו, אלה מתחילות להיות פעולות שגוררים את האדם לתחום הפלילי", אמר עו"ד אליהו סרור, לשעבר בכיר ברשות המיסים.

היקף העלמת ההכנסות שמיוחס לדוגמנית העל הוא הגבוה ביותר מבין כל שאר הידוענים בישראל, ועל הרבה פחות מזה ישב הזמר קובי פרץ בתא המאסר, אך יש לזכור כי כל תיק תלוי בנסיבות, הראיות ובשיתוף הפעולה של החשודים עם החוקרים והפרקליטות. קובי פרץ, בתיק שהתנהל נגדו, סירב לחתום על עסקת טיעון ולשלם קנס של 60 אלף שקלים. הוא הורשע לבסוף בבית המשפט, ובשנת 2017 נכנס לכלא לשנה וחצי, ושילם כסף גבוה יותר של 175 אלף שקלים.