טלנובלה לבנונית: בכיר חזבאללה ירה בחתנו האלים - וזכה לתמיכה

בכיר הארגון שבתו הותקפה על ידי בעלה לשעבר, ירה בו מטווח קצר בתוך תחנת המשטרה שבה היה עצור. במקום לגנות את המעשה, חברי הפרלמנט תמכו בחברם והבהירו - אנשי חזבאללה בלבנון הם מעל לחוק

זמן צפייה: 02:24

בתו הצעירה של נוואף מוסאווי, בכיר חזבאללה המקורב למזכ"ל הארגון חסן נסראללה, נישאה לפני שנים אחדות לגבר לבנוני בשם חסן מקדאד. השניים התגרשו כמה שנים לאחר כשלהם ילדים משותפים. בסוף השבוע האחרון, לקחה בתו של בכיר החזבאללה את ילדיה - ונמלטה מביתה. מקדאד דלק אחריה עם רכבו, עד שבשלב מסוים הצליח לחסום אותה, יצא מהרכב - והכה אותה.

בתו של בכיר הארגון מוסאווי הגישה תלונה על התקיפה, אך בזה לא הסתיים המקרה. כשאביה שמע על המקרה הוא מיהר לתחנת המשטרה שבה היה מקדאד עצור, וכשהוא מוקף בחמושים, הצליח להכנס לתא המעצר שבו וירה בו מטווח קצר. מאז הירי, נלחם מקדאד על חייו בבית החולים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"לא מפסיקה לבכות": ארבעה בני 12 חשודים באונס קבוצתי של בת 11,

רה"מ מקדם הסכם סחר עם קוריאה הדרומית – שלא כולל התנחלויות

החברה שבה השקיעו ברק ואפשטיין קיבלה בעבר כמיליון שקל מהמדינה

חתנו לשעבר של בכיר חזבאללה, נאווף מוסאווי, לאחר שנורה על ידו
חתנו לשעבר של בכיר חזבאללה, נאווף מוסאווי, לאחר שנורה על ידו | צילום: חדשות 13

המעשה התפרסם ותמונות שהופצו בתקשורת, בהן נראה חתנו לשעבר ירוי כשהוא מאושפז בבית החולים, אילצו חברי פרלמנט מטעם סיעת חזבאללה להגיב לנושא ולגבות את בכיר הארגון ואת המעשה האלים שבו נקט. "חבר הפרלמנט נוואף מוסאווי נהג כפי שכל אב אחר היה נוהג. הוא נקם בשם בתו. ואללה, כל הכבוד לך, אתה אבא אמיתי. מי שיכה את בתי, ארוקן מחסנית שלמה בראשו", אמר אחד מחברי הארגון.