"לא מפסיקה לבכות": ארבעה בני 12 חשודים באונס קבוצתי של בת 11

על פי החשד, לפני כשלושה חודשים עברה הילדה התעללות מינית קשה מצד הבנים, שאף תיעדו את המעשים והפיצו אותם. מאז היא שוהה במרכז לבריאות הנפש. "לא מבינה למה היא כלואה - בזמן שהם חופשיים"

זמן צפייה: 04:45

לפני שלושה חודשים עברה ל' בת ה-11, על פי החשד, התעללות מינית קשה על ידי קבוצת ילדים בני 13-12 - כך דווח הערב (שני) בחדשות 13. ההתעללות החלה לאחר שהוזמנה על ידי ילדה אחרת למפגש חברתי. עד מהרה, התברר כי המפגש מתקיים במבנה נטוש, והיא נותרה לבדה עם קבוצת הילדים, שביצעו בה מעשי סדום בזה אחר זה. "היה להם סכין, והיא עשתה את מה שהם ביקשו ממנה", סיפרה אמה של ל'.

על פי החשד, במשך כמה ימים נאלצה הילדה להשתתף בארבעה מפגשים כאלה, בהם עברה התעללות מינית קשה שכללה לכאורה מעשי סדום שביצעו בה הבנים. שורת המעשים אף תועדה על ידי אחד הילדים, שהפיץ את הסרטון לחבריו. "נכנסתי לווטסאפ - והתעלפתי במקום" סיפר אביה.

עוד בחדשות 13:

שני תושבי ראשון לציון נעצרו בחשד לאונס נערה בת 15

אונס בת השבע: לאחר סגירת התיק – נבדקים כיווני חקירה חדשים

"טען שהיה קורבן להתנהגות הילדים": מורה הואשם בעבירות מין

Rmgbvj
חשד לאונס קבוצתי

הילדים המעורבים במעשה נחקרו במשטרה, אך בשל גילם הצעיר שוחררו כעבור זמן קצר ואף חזרו ללימודים בבית הספר. חייה של הילדה, לעומת זאת – התרסקו. לבית הספר היא לא חזרה מאז, וכיום היא שוהה במרכז לבריאות הנפש, שם אובחנה עם פוסט טראומה ומצב דיסוציאטיבי. העובדת הסוציאלית קבעה כי ל' עברה אונס והיא שרויה בסיכון מאוד גבוה. "היא במצב נפשי מעורער מאוד, בוכה כל יום", סיפר האב. "היא לא מבינה למה היא צריכה להיות כלואה בזמן שהנערים חופשיים".

הוריה של ל' אף נאלצו לבטל את חגיגת בת המצווה שלה. אמה של הילדה הסבירה את הביטול בהודעה שנשלחה להורים: "הבת שלי נאנסה על ידי מספר ילדים, מספר פעמים. היא נמצאת תחת פיקוח ובמקום סגור". עוד כתבה: "אני לא מאחלת לכן את הסבל שאני עוברת, תשימו לב לבנות שלכן. תשימו לב לטלפונים שלהן, להתכתבויות. כי היום זו הבת שלי, מחר זו יכולה להיות הבת של כל אחת ואחת מכן".

Capture
ילדים מתעללים

אחיו הגדול של אחד החשודים שנחשף להודעה התקשר לאם ואיים עליה: "תמחקי את זה. את לא מכירה אותנו, במשטרה לא יעזרו לכם. הילדים שלנו גברים שככה עשו. אני אזרוק לך רימון לתוך הבית, אני אזרוק לך רימון ליד הבית. לכי למשטרה". ההורים פנו למשטרה - שלדבריהם לא עשתה דבר. "פשוט מדפדפים אותנו - לא אפכת להם מהילדה שלנו בכלל".

עו"ד הלל בבאייב, המייצג את משפחת הילדה בת ה-11: "זה אחד המקרים הכי מזעזעים שנתקלתי בחיים שלי בתור עורך דין. אם הקורבן הייתה מגיעה ממשפחה מיוחסת, מרקע סוציו-אקונומי אחר, המשטרה הייתה נותנת לזה חשיבות אחרת".

חודשיים וחצי חלפו מאז האונס הקבוצתי, לכאורה, שעברה הילדה ל'. ההורים, עם מעט מאוד אמונה ברשויות – עוד מקווים שייעשה פה צדק. "אין לי שמחת חיים, אני לא ישנה בלילה, אני כל היום בוכה".

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שנוהלה ביסודיות וברגישות, תוך ביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות ובמטרה להגיע לחקר האמת. עם סיום החקירה בחודש שעבר, הועבר תיק החקירה לעיון והחלטת הפרקליטות".