MeToo ועולם העסקים: כוכבת הקולנוע בהשקת מרכז הסייבר במנהטן

השחקנית גווינת' פאלטרו הגיעה לאירוע פתיחת המתחם, שהוקם בשיתוף עיריית ניו יורק וקרן JVP של אראל מרגלית, והוזמנה לשיחה על יזמות וחדשנות. "מעודד אותי שהעולם מתקדם לכיוון הנכון"

זמן צפייה: 04:07

הנוכחות הישראלית בניו יורק שבארצות הברית גברה אמש (שני) עם פתיחת מרכז הסייבר הבין-לאומי החדש במנהטן. המרכז של עיריית ניו יורק נפתח בשיתוף קרן JVP הישראלית של אראל מרגלית. בהשקה השתתפה הכוכבת ההוליוודית גווינת' פאלטרו, שהפכה את השקת הבניין החדש לנוצצת במיוחד.

לא במקרה פאלטרו הוזמנה לשיחה על יזמות וחדשנות - היא כבר פרשה די באופן רשמי מעולם המשחק ובשנים האחרונות מטפחת את מותג ה"לייף סטייל" שלה, "גופ", תחת סיסמאות של העצמה נשית, שמעוררות לא מעט מחלוקת.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הפגישה החשאית של ארה"ב, ישראל ואיחוד האמירויות – נגד איראן

חצי שנה אחרי הירי בחניון ברמלה: הנאשם ברצח שוחרר למעצר בית

משרד החוץ נגד האיחוד האירופי: "האיומים כלפי ישראל – מוזרים"

גווינת' פאלטרו ואריאל מרגלית במרכז הסייבר הבין-לאומי בניו יורק
גווינת' פאלטרו ואריאל מרגלית במרכז הסייבר הבין-לאומי בניו יורק | צילום: חדשות 13

בשיחה עם אראל מרגלית שהקים עבור עיריית ניו יורק את מרכז הסייבר הבין-לאומי החדש, פאלטרו שהייתה מראשונות המתלוננות נגד המפיק ההוליוודי הארווי ויינסטין, התייחסה להשפעות תנועת "METOO". "מעודד אותי שהעולם מתקדם לכיוון הנכון, וכשבתי תכנס לשוק העבודה, הוא ייראה שונה מאוד מאיך שהוא היה נראה לי ב-1992", אמרה.

מאז שנטש את הפוליטיקה לאחר שלא הצליח לכבוש את ראשות העבודה, מקפיד מרגלית לטפח את היוזמה שלו להקים מרכזי סייבר דווקא בפריפריה הישראלית וגם אחרי שכבש את מנהטן, הוא מתחייב שישראל עדיין במקום הראשון.