תלונה נגד "המאדאם של אפסטין": "היא אנסה אותי עשרות פעמים"

בריאיון לרשת "פוקס" סיפרה המתלוננת כי גיליין מקסוול אנסה אותה במשך שנתיים כשהייתה בת 14. עוד סיפרה, שעברה אונס קבוצתי בהשתתפות אפסטין, מקסוול ונוספים, שלאחריו נאלצה להסתתר

גיליין מקסוול וג'פרי אפסטין

פרשת אפסטין מסתעפת: יומיים לאחר מעצרה של גיליין מקסוול, בת זגו לשעבר של המיליארדר והפדופיל המורשע ג'פרי אפסטין, שהואשמה שהייתה שותפה למעשים, נחשפת היום (שבת) מתלוננת שטוענת כי מקסוול עצמה אנסה אותה במהלך השנים האלה. בריאיון לרשת "פוקס" הלילה סיפרה המתלוננת, שנותרה בעילום שם, כי מקסוול אנסה אותה עשרות פעמים.

על פי עדותה של המתלוננת, מקסוול, שכונתה "המדאדם של אפסטין" ותפקידה היה לגייס נשים ונערות לצרכיו המיניים, החלה לאנוס אותה מאז הייתה בת 14, בשנת 1991 בפלורידה. לטענתה המעשים הקשים נמשכו כשנתיים, עד שהייתה בת 16, אז נכנסה להיריון מאפסטין ועברה הפלה.

"היא אנסה אותי 20 או 30 פעמים", היא אמרה בריאיון, "היא שטנית בדיוק כמו אפסטין". המתלוננת סיפרה גם כי עברה אונס קבוצתי בידי אפסטין ומשתתפים נוספים לאחר שסוממה, שבו השתתפה גם מקסוול. "לאחר האונס, נהג חמוש הסיע אותי לבית של סבי וסבתי, זרק אותי בחצר עירומה, ואמר לי שבפעם הבאה לא אחזור בחיים", סיפרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גבר טבע למוות באגם ליד זיקים אחרי שחילץ 4 בני משפחה

תיעוד: החשוד ברצח אשתו נמלט בתחתונים – בתם רצה לבקש עזרה

ג'פרי אפסטין
''שטנית בדיוק כמוהו''. ג'פרי אפסטין | צילום: גטי אימג'ס

לאחר התקרית, היא מעידה, היא נאלצה להסתתר בסיוע סבה, והיא נשרה מבית הספר. "מקסוול הבהירה בלשון שאינה משתמעת לשני פנים שעלי לשתוק, או שתפגע בי ובמשפחתי", היא הוסיפה.  על פי עדותה היא  גויסה בשנת 1991 בידי חבר שהציג אותה בפני אפשטיין, והשניים הבטיחו לעזור לה בקריירת דוגמנות, ואף קנו לה בגדים יקרים.

ביום חמישי נעצרה מקסוול על ידי ה-FBI, בחשד שהייתה מעורבת בפרשות בהן הואשם אפסטין ובהן סרסור, סחר בקטינות ותקיפות מיניות, והואשמה בשישה סעיפים חמורים, בהם שידול קטינים לנסיעה לטובת מטרות מין לא חוקי וכן בעדות שקר.

כזכור, אפסטין, שכבר הורשע בעבר בעבירות מין, נעצר לפני כשנה בגין סדרה של אישומים חמורים נגדו שכללו סרסור וסחר בנערות. אפסטין התאבד בתא המעצר והשאיר אחריו סימני שאלה רבים.

נגד מקסוול הוגשה תביעה אזרחית ויש נגדה עדויות לפיהן היא סייעה לאפסטין לטפח יחסים עם נערות שישמשו לצורכי מין עבורו ועבור מקורביו. בהן היתר נטען כי היא אפילו הדריכה את הקטינות כיצד לענג את אפסטין.

לפי עדויות נוספות, מקסוול, בתו של איל מדיה מוכר, ניהלה את הנכסים של אפסטין והכירה לו ידוענים ואנשי עסקים. בתביעה האזרחית שהוגשה נגד מקסוול נטען כי היא ניהלה רשת מגייסים שעליה נשען אפסטין כדי לפתות נערות ונשים, שלעתים היו במצב כלכלי קשה. אחת מהמתלוננות נגד אפסטין אמרה בריאיון לניו יורק טיימס כי "היא תזמרה את כל הסיפור עבורו".