"חששתי שאותקף ע"י גבר שעקב אחריי - הזמנתי משטרה והיא לא באה"

כמה זמן צריך לחכות לניידת משטרה? תושבת ב"ש שחשה מאוימת באמצע הלילה התקשרה כמה פעמים למוקד 100 במחוז הדרומי והמתינה שעתיים - אבל הניידת לא באה. ״איך אני יכולה לסמוך על המשטרה? בושה"

ניידת משטרה

מוקד 100 אינו עונה: שני ישעיהו, תושבת באר שבע בת 27, סיפרה הבוקר (שישי) בדף הפייסבוק שלה כי במהלך הלילה התקשרה למוקד 100 במחוז הדרומי של המשטרה כדי להזמין ניידת לאחר שחשה מוטרדת מאדם שעקב אחריה, אולם למרות שהתקשרה למשטרת ישראל כמה וכמה פעמים - השוטרים לא הגיעו גם כעבור שעתיים.

תחילת הסיפור, כאמור, הלילה בבאר שבע. "בשעה אחת, בדרכי הביתה, עמדתי ברמזור אדום בצומת ליד ה'גרנד קניון', ובמקביל אליי עמד רכב מסוג טיוטה עם בן מיעוטים, שהתחיל לצפור לי ולהפריח נשיקות לעברי", פירטה שני. "לא התרגשתי והמשכתי בנסיעה הביתה לכיוון נחל עשן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לראשונה: יותר מ-200 אלף נשאי קורונה אובחנו בעולם בתוך יממה

סייעת בכמה גני וראייטי נדבקה – הילדים והצוותים ייכנסו לבידוד

טרגדיה בקדומים: נקבע מותו של הנער בן ה-16 שטבע בבור מים

"במהלך הנסיעה קלטתי שאותו רכב נוסע אחריי וחשבתי לעצמי שבשלב כלשהו הוא ימשיך לדרכו כשאני אתקרב לביתי, אבל הסתבר שטעיתי ואותו אדם פשוט נכנס אחריי לחניה של הבית וחנה בצמוד לרכב שלי".

בשלב זה, בעודה "אחוזת אימה", לדבריה, היא התקשרה לאביה שיירד לגינה משום שלא יכלה לפתוח את דלת הרכב בעקבות הרכב שנצמד אליה, "וגם מהפחד שהנהג ייצא אליי ויעשה לי משהו". כשאביה ירד, מיד החל להתפתח ריב בינו לבין הבחור שלטענתה עקב אחריה. "מהצעקות שהיו, השכן גם יצא לעזור. בזמן שחייגתי למשטרה כאזרחית טובה בשעה 1:10, אמרו לי ששולחים ניידת וניתקו את השיחה".

ניידת, אילוסטרציה
ניידת, אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

"אבא שלי והשכן ניסו לעכב את אותו בן מיעוטים והוא סירב לדומם מנוע. הוא החליט שהוא נוסע ולא מפריע לו שעומדים מול רכבו שני בני אדם. בנוסף, הוא גם ניסה לדרוס אותם ברוורס כי לא צלח לו בניסיון הראשון. ואם זה לא הספיק", הוסיפה, "גם לדפוק את האוטו של אחד השכנים על הדרך".

בשעה 1:27, המשיכה לספר, חייגה בשנית למשטרה ועדכנה את המוקדנית בהתפתחות. "לטענת אותה בחורה שענתה לי, הניידת הייתה בדרך אליי". אולם, גם כשהגיעה השעה 3:10 - הניידת עדיין לא הגיעה.

"עכשיו אני שואלת את עצמי איך אני יכולה לסמוך עליכם משטרת ישראל? בשעתיים האלה שבהן אין שום זכר אליכם זה יכל להיגמר הרבה יותר גרוע! לא רוצה לדמיין מה היה קורה אילו הטלפון שלי היה קודם אליכם ולא אל אבא שלי, או אם הייתי גרה לבד ולא היה מי שיצא לעזור לי והייתי צריכה לסמוך עליכם".

ישעיהו, שהייתה לדבריה שוטרת בעברה, תקפה את המשטרה, וסיכמה: "התנהלות מזעזעת שלכם תחנת באר שבע. מעניין איך הייתם פועלים אם היה מדובר במישהו שקרוב אליכם. משטרת ישראל בושה לכם!"

מהמשטרה נמסר בתגובה: "האירוע מוכר ומטופל"