שותפתו של עבריין המין ג'פרי אפסטין נעצרה ע"י ה-FBI

גיליין מקסוול, שלפי עדויות הייתה מעורבת בפרשות בהן הואשם המיליונר היהודי, בהן סחר בקטינות ותקיפות מיניות, נעצרה - כך לפי דיווח ברשת NBC. מקסוול צפויה להופיע בבית המשפט בהמשך היום

זמן צפייה: 02:27

שותפתו של עבריין המין המורשע ג'פרי אפסטין נעצרה היום (חמישי) על ידי ה-FBI, בחשד שהייתה מעורבת בפרשות בהן הואשם אפסטין ובהן סרסור, סחר בקטינות ותקיפות מיניות. מקסוול נעצרה בהאשמות הקשורות לחקירה המתנהלת נגד אפסטין בגין סחר בנערות, וחשודה בין היתר בשידול קטינים לנסיעה לטובת למטרות מין לא חוקי וכן בעדות שקר. גורמים משפטיים ציינו כי מקסוול תובא בהמשך היום לבית המשפט.

כזכור, אפסטין, שכבר הורשע בעבר בעבירות מין, נעצר לפני כשנה בגין סדרה של אישומים חמורים נגדו שכללו סרסור וסחר בנערות. אפסטין התאבד בתא המעצר והשאיר אחריו סימני שאלה רבים.

לכתבות נוספות בנושא >>

המרדף אחר התמונות הסודיות של אפסטין וברק – שהתבררו כמזויפות

אלן דרשוביץ לחדשות 13: "הטענות שניצלתי מינית – שקריות"

גיליין מקסוול וג'פרי אפסטין
גיליין מקסוול וג'פרי אפסטין

נגד מקסוול הוגשה תביעה אזרחית ויש נגדה עדויות לפיהן היא סייעה לאפסטין לטפח יחסים עם נערות שישמשו לצורכי מין עבורו ועבור מקורביו. בהין היתר נטען כי היא אפילו הדריכה את הקטינות כיצד לענג את אפסטין.

לפי עדויות נוספות, מקסוול, בתו של איל מדיה מוכר, ניהלה את הנכסים של אפסטין והכירה לו ידוענים ואנשי עסקים. בתביעה האזרחית שהוגשה נגד מקסוול נטען כי היא ניהלה רשת מגייסים שעליה נשען אפסטין כדי לפתות נערות ונשים, שלעתים היו במצב כלכלי קשה. אחת מהמתלוננות נגד אפסטין אמרה בריאיון לניו יורק טיימס כי "היא תזמרה את כל הסיפור עבורו".