טרגדיה ביוון: ילדה ישראלית בת שמונה טבעה למוות במלון

בת ה-8 טבעה אתמול בבריכה בעיירה חרסוניסוס שבאי כרתים. תחילה, נמשתה מהמים כשהיא מחוסרת הכרה, ובתום פעולות החייאה ממושכות נקבע מותה. המשטרה המקומית בודקת אם במקום לא היה מציל

זמן צפייה: 02:41

ילדה ישראלית בת שבע טבעה למוות אתמול (רביעי) אחר הצהריים בבריכת מלון בעיירה חרסוניסוס שבאי כרתים ביוון, שם שהתה במסגרת חופשה עם משפחתה. תחילה, נמשתה הילדה מהמים כשהיא ללא הכרה, ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצו הרופאים במקום לקבוע את מותה. המשטרה המקומית בודקת אם בבריכה לא היה מציל.

ממשרד החוץ נמסר כי האירוע מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד, וכי קונסולית ישראל באתונה ליליאן חיים מסייעת למשפחה בהשבת הגופה לקבורה בישראל.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

משפחת הישראלי שנעדר באינדונזיה מבקשת תרומות למימון החיפושים

ישראלי בן 23 נעדר באינדונזיה לאחר שיצא לגלוש

גבר ואישה כבני 30 טבעו למוות בחוף בקריית ים

לפי עדי ראייה, אחד האורחים ראה את הילדה טובעת והוציא אותה. אמבולנס הוזעק מיד ופרמדיק שהיה במקום ניסה לבצע בה פעולות החייאה. רק אחרי שעה וחצי הילדה הגיעה לבית החולים, שנמצא במרחק של 50 דקות מהמלון, אך מותה נקבע כבר.

לילדה יש שלושה אחים, ורק חלקם היו בחופשה. כל שאר המשפחה הוזעקה לכרתים.

Shutterstock 1171378360

לפני כחודש וחצי, אביב משל בן 23 מכפר סבא, הוכרז כנעדר באינדונזיה, לאחר שיצא לגלוש באי באלי. על פי משרד החוץ, משל נכנס למדינה, איתה אין לישראל יחסים דיפלומטיים, באמצעות דרכונו האמריקני. כמו כן, נמסר כי האגף הקונסולרי פנה בבקשה לסיוע אחר משל, והשלטונות באינדונזיה פועלים לאיתורו.

בתחילת החודש שעבר החלה משפחתו של משל לגייס כספים לצורך המשך החיפושים אחריו, המתבצעים על ידי צוות החילוץ של חיליק מגנוס. לחיפושים הצטרף גם האב ירדן, שחזר לארץ כדי לגייס כספים.