ישראלי בן 23 נעדר באינדונזיה לאחר שיצא לגלוש

אביב משל, שהגיע לאי באלי באמצעות דרכון אמריקני, נכנס לפני יומיים עם גלשן סאפ ולא חזר מאז. למרות שאין יחסים דיפלומטיים בין המדינות, משרד החוץ הישראלי פנה בבקשה לעזור באיתורו

אביב משל, נעדר בבאלי באינדונזיה
אביב משל, נעדר בבאלי באינדונזיה | צילום: באדיבות המשפחה

אביב משל בן 23 מכפר סבא נעדר באינדונזיה זה יומיים לאחר שיצא לגלוש באי באלי. על פי משרד החוץ, משל נכנס למדינה, איתה אין לישראל יחסים דיפלומטיים, באמצעות דרכונו האמריקני. כמו כן, משרד החוץ מסר כי האגף הקונסולרי פנה בבקשה לסיוע אחר משל, והשלטונות באינדונזיה פועלים לאיתורו.

אחותו של אביב, סיוון, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "אביב טס למזרח לטיול הגדול שלו והגיע לבאלי שאינדונזיה לפני כמה שבועות. ביום שני 17.6.19 ב-14:30 (זמן מקומי) הוא גלש סאפ באי נוסה למבונגן (island of Nusa Lembongan off of Bali) ומאז עקבותיו אבדו. מאז שנודע על העדרותו, צוותי חילוץ של האינדונזיים המקומיים חיפשו אותו בסירות באיים השכנים ובים. 'מגנוס חיפוש וחילוץ' עוזרים לנו אבל יש ברשותנו אזרחות אמריקנית ולכן משרד החוץ והשגרירות מתקשים לעזור לנו. בבקשה מכם. אם למישהו יש מידע עליו, על איפה הוא יכול להימצא, או כל דבר שיכול לעזור אני וכל המשפחה שלי נהיה אסירי תודה".