משפחת הישראלי שנעדר באינדונזיה מבקשת תרומות למימון החיפושים

ניסיונות איתור אביב משל, בן 23 מכפר סבא שנעדר זה כשבועיים באי באלי, עלולים להיפסק בימים הקרובים במידה ולא תתקבל עזרה כספית, כך לפי המשפחה. "כרגע אנחנו צריכים את עזתרכם"

זמן צפייה: 01:40

משפחתו של אביב משל, שנעדר באינדונזיה מזה כשבועיים, מגייסת כספים לצורך המשך החיפושים אחר אביב, המתבצעים על ידי צוות החילוץ של חיליק מגנוס. לחיפושים הצטרף גם האב ירדן, שחזר לארץ כדי לגייס כספים.

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, הגיע אמש (שלישי) לבית המשפחה ופגש את אחותו של אביב, סיוון, ויחד הם מבקשים מכל מי שיכול לסייע למשפחה בהמשך מימון החיפושים, שעלולים להיפסק באם לא ימצא מימון להמשכם. "אנחנו מחפשים אותו ללא הפסקה, וכרגע אנחנו צריכים את עזתרכם", ציינה סיוון. "אנחנו פונים לכל תושבי כפר סבא. אביב הוא בן העיר שלנו", הוסיף סער, "החיפושים צפויים להיפסק בימים הקרובים בשל מצוקה כספית גדולה מאוד. אני פונה וקורא לכל מי שרואה אותנו לבוא להירתם ולתרום".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"חיפש מקום לכתוב שירים": נמשך החיפוש אחר הנעדר באינדונזיה

ישראלי בן 23 נעדר באינדונזיה לאחר שיצא לגלוש

בגלל הצפיפות: נשיא אינדונזיה מתכנן להחליף את בירת המדינה

אביב משל, נעדר בבאלי באינדונזיה
אביב משל, נעדר בבאלי באינדונזיה | צילום: באדיבות המשפחה

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאם צאלה בטלפון 054-4998405 או לאחות סיוון בטלפון 054-3517653. לתרומות בחשבון שנפתח עבור מימון הוצאות החילוץ: חשבון – עו"ד שי פורת בנאמנות עבור משל, בנק הפועלים, סניף 780 - יצחק שדה, מספר חשבון - 417860. כמו כן ניתן לתרום דרך קישור זה, או באפליקציית "ביט" למספר: 0543517653.

כזכור, אביב משל בן 23 מכפר סבא נעדר באינדונזיה לאחר שיצא לגלוש באי באלי. על פי משרד החוץ, משל נכנס למדינה, איתה אין לישראל יחסים דיפלומטיים, באמצעות דרכונו האמריקני. כמו כן, משרד החוץ מסר כי האגף הקונסולרי פנה בבקשה לסיוע אחר משל, והשלטונות באינדונזיה פועלים לאיתורו.

אחותו של אביב, סיוון, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "אביב טס למזרח לטיול הגדול שלו והגיע לבאלי שאינדונזיה לפני כמה שבועות. ביום שני 17.6.19 ב-14:30 (זמן מקומי) הוא גלש סאפ באי נוסה למבונגן (island of Nusa Lembongan off of Bali) ומאז עקבותיו אבדו. מאז שנודע על העדרותו, צוותי חילוץ של האינדונזיים המקומיים חיפשו אותו בסירות באיים השכנים ובים. 'מגנוס חיפוש וחילוץ' עוזרים לנו אבל יש ברשותנו אזרחות אמריקנית ולכן משרד החוץ והשגרירות מתקשים לעזור לנו. בבקשה מכם. אם למישהו יש מידע עליו, על איפה הוא יכול להימצא, או כל דבר שיכול לעזור אני וכל המשפחה שלי נהיה אסירי תודה".