מוצרט ב-3 דקות? האפליקציה הישראלית שמלמדת נגינה על קלידים

האחים יובל ויגאל קמינקא פיתחו יחד עם שותף נוסף את "סימפלי פיאנו", יישומון שמאפשר לדבריהם ללמוד לנגן על פסנתר במהירות, וכבר צבר מיליוני הורדות. "אין מורה שיושב לידך ושופט"

זמן צפייה: 02:56

כדי ללמוד לנגן על פסנתר ברמה גבוהה, דרושה משמעת עצמית גבוהה במיוחד והתמסרות מגיל צעיר תוך השקעת זמן רב בכל יום. אולם, אם רוצים רק לנסות וללמוד נגינה על פסנתר, האפליקציה הישראלית "סימפלי פיאנו", מבטיחה ללמד נגינה על קלידים בתוך שלוש דקות בלבד, או לחלופין - בקצב האישי של כל משתמש.

"זה פשוט הופך לקל", מסביר יגאל קמינקא, ממפתחי האפליקציה. "אין כאן מורה שיושב לידך ושופט". הסביר קמינקא,שהקים ופיתח את האפליקציה יחד עם שני שותפים, בהם אחיו יובל.

יגאל קמינקא, ממייסדי האפליקציה
יגאל קמינקא, ממייסדי האפליקציה | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הצצה לאפליקציה החדשה שנותנת מתנות – בתמורה לקבלות מהסופר

איתוראן לכלב: האפליקציה שמסייעת לאתר את חיית המחמד

האפליקציה שמנסה לסייע לילדים לשמור על המשקל – ומעוררת זעם

יגאל קמינקא, ממייסדי האפליקציה
יגאל קמינקא, ממייסדי האפליקציה | צילום: החדשות 13

יגאל מספר כי הרומן שלו עם המוזיקה התחיל על אבוב, והמשיך לאחר מכן לכלי נגינה נוספים. יובל, שתמיד רצה ללמוד לנגן גם הוא, הצטרף למיזם האפליקציה - שבינתיים צברה מיליוני הורדות, גייסה 43 מיליון דולרים, ומכניסה עשרות מיליונים בשנה.

"הרבה פעמים נשאלנו אם האפליקציה יכולה להחליף מורים", הוסיף יגאל. "התשובה היא בפירוש - לא. אנחנו מהווים איזשהו גשר. מציעים למשתמשים לנסות פעמיים בשבוע, למשך חמש דקות".