איתוראן לכלב: האפליקציה שמסייעת לאתר את חיית המחמד

"פט ווטץ'" הוא פיתוח ישראלי שעוזר למצוא את החברים על ארבע שהלכו לאיבוד. זהו התקן פשוט שיש לטעון אחת לחמישה ימים, מתלבש על הקולר - ואף מאפשר להתקשר לחיית המחמד • "טכנומן"

זמן צפייה: 05:30

כל מי שמגדל חיות מחמד, יעיד שהן חלק בלתי נפרד מהמשפחה, ובשל החשש הגדול שילכו לאיבוד - נוצר "פט ווטץ'". מדובר בפיתוח ישראלי, שמשמש כאיתוראן לחיות מחמד באמצעות אפליקציה ועוזר ליצור איתן קשר. זהו התקן פשוט שצריך לטעון אחת לחמישה ימים, מתלבש על הקולר, עמיד בפני מים - ומדווח לבעלים היכן נמצאת חיית המחמד ואם היא יצאה מהאזור שהוגדר לה.

לצד המעקב ב-GPS, גם כרטיס הסים נכנס לפעולה - וישנה אופציה להתקשר לחיית המחמד כדי שתשמע את הקול של הבעלים. "זה נשמע קצת הזוי, אבל אם הבעלים מתקשר לכלב, הוא יכול לזהות את הקול וזה נותן לו את התנופה לחזור הביתה", סיפרה מיה אברהמי, מנהלת התפעול וההדרכה של "פט ווטץ'".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

טהראן אקספרס: מבריחה מהמלחמה ועד לרשת הנעליים הגדולה בישראל

ליאור שליין לא מתיימר לשנות את מציאות: "נשאר מחוץ לפוליטיקה"

"הצפיפות מולידה ריבים – וקרבה": הכירו את טרנד טיולי הקרוואן

התקן פט ווטץ'
התקן פט ווטץ' | צילום: החדשות 13

בנושא אחר, לפני יומיים חשבונו של מייסד טוויטר ג'ק דורסי נפרץ. ארבעה מיליון העוקבים שלו נחשפו לציוצים מלאי גזענות ואלימות, והדבר המדאיג הוא התגובה האיטית של הרשת החברתית, לה לקחה חצי שעה עד שהסירה את הציוצים. כרגע, החשש הגדול הוא מצייצן אחר, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שמנהל את סדר יומו דרך הטוויטר, והשאלה הגדולה היא מה היה קורה אם מישהו היה פורץ לחשבון שלו.