אם הבחירות יידחו - הנדל והאוזר יתפטרו מתפקידיהם

לאחר שהשניים חברו למפלגה החדשה של סער, כעת נודע כי אם המשבר בקואליציה ייפתר ומועד הבחירות יידחה - הנדל יתפטר מתפקיד שר התקשורת והאוזר לא ישמש כיו"ר ועדת החוץ והביטחון • פרסום ראשון

זמן צפייה: 03:48

פרסום ראשון: חברי סיעת דרך ארץ השר יועז הנדל וחבר הכנסת צבי האוזר הודיעו היום (שני) כי אם הבחירות יידחו, בכוונתם להתפטר מתפקידיהם. כך, אם תימצא פשרה בין חברי הקואליציה שתמנע בחירות, הנדל יעזוב את תפקידו כשר התקשורת, ואילו האוזר לא יכהן יותר כיו"ר ועדת החוץ והביטחון.

"לא נתמוך בפשרות נוספות", מסרו השניים בישיבת הסיעה. "אנו תומכים בפיזור הכנסת כדי לחזור לבוחר ולהחליף את נתניהו. אם הקואליציה תחליט על ארכה נוספת - נתפטר מתפקידינו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תקציב ל-2021 ואי-הורדת מיסים: תוכנית הנגיד ליום שאחרי החיסון

החמרה במצבו של ח"כ דוד ביטן שחלה בקורונה: חובר למכשיר אקמו

מחדל הבדיקות בבתי האבות: "החליפו חברה בגלל הוראת החשב הכללי"

כזכור, יום לאחר שגדעון סער התפטר מהליכוד והכריז על הקמת מפלגה חדשה, השניים הודיעו כי הם חוברים אליו. הנדל אמר במסיבת העיתונאים שהוא והאוזר הצטרפו אליו כי "צריך חלופה מימין לנתניהו - לא ימין של פולחן מנהיגות, לא ימין של פולחן אישיות, ימין אידאולוגי".

"בניגוד למנהיגות המפצלת של נתניהו", הוסיף הנדל, "מגיעה לנו מנהיגות ימנית שהגדרתה העצמית היא אהבת הארץ ולא הגדרה עצמית דרך שנאה לאחר. הליכוד התבלבל בשנים האחרונות, אני רואה בעיניי את העיסוק בטפל במקום בעיקר".