גורם בכיר בליכוד: רה"מ יפטר את יפעת שאשא ביטון מתפקידה

העימות מול יו"ר ועדת הקורונה מחריף, לאחר שזו התייחסה להגבלות החדשות וציינה ש"הוועדה תבקש נתונים - ובהתאם לכך נחליט". שאשא ביטון: "אם אאלץ לשלם מחיר אישי - אקבל זאת באהבה"

זמן צפייה: 01:53

העימות בליכוד מחריף: גורם בכיר בליכוד ציין היום (שבת) כי בכוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון מתפקידה, וטען כי "לא ניתן להמשיך לעבוד כך".

זאת, לאחר ששאשא ביטון הביעה הסתייגות בנוגע להגבלות החדשות עליהן החליטה הממשלה, ואמרה: "אני לא חותמת גומי. הוועדה תבקש נתונים וחוות דעת מקצועית על הנזק הכלכלי אל מול התועלת הבריאותית שמביא כל מהלך, ובהתאם לכך נחליט".

לכתבות נוספות בנושא >> 

בשל תמיכתה בפתיחת חדרי הכושר: צעדים משמעתיים נגד שאשא ביטון

בניגוד לעמדת רה"מ: ועדת הקורונה אישרה את פתיחת חדרי הכושר

ח''כ יפעת שאשא-ביטון
ח''כ יפעת שאשא-ביטון | צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת

שאשא ביטון התייחסה לאמירה וציינה: "אני חברה בקואליציה ומכבדת את החלטות הממשלה. חלק מרכזי מעבודת הכנסת הוא לבקר את עבודת הממשלה ואם יש טעויות - צריך לתקן. תפקידי לבחון את הדרך הנכונה ביותר להיאבק בנגיף, לשמור על בריאותם הנפשית והפיזית של האזרחים ולהציל את פרנסתם של רבבות עובדות ועובדים. אם אאלץ לשלם בעבור זה מחיר אישי - אקבל את זה באהבה".

גם יו"ר כחול לבן בני גנץ התייחס לדברים ואמר כי הוא פועל כדי למנוע את פיטוריה: "אני חושב שנכון שוועדת הקורונה תקבל את החלטות הממשלה בנושא הקורונה ולצד זאת אנחנו חייבים לכבד את תפקידה של הכנסת. אני פועל בכדי למנוע את פיטוריה של שאשא ביטון ואני מקווה שנימנע מהצעד הזה".

כזכור, כחול לבן הודיעה מוקדם יותר השבוע שלא תתמוך במהלך להדחת שאשא ביטון מתפקידה כיו"ר הוועדה, לאחר שהצביעה בעד פתיחת חדרי הכושר בניגוד לעמדת ראש הממשלה ועוררה זעם בקרב ח"כים מהליכוד. בכיר בליכוד תקף אותה ואמר כי היא "נכנעה ללחץ מלוביסטים שייצגו את חדרי הכושר. לכן היא לא הסכימה אפילו לסגור ל-24 שעות".

בעקבות התנגדות כחול לבן, יו"ר הקואליציה מיקי זוהר הודיע כי הליכוד תנקוט בצעדים משמעתיים נגד שאשא ביטון.