פגישות בארבע עיניים: הקשר שניהלה מירי רגב עם נוני מוזס

לחדשות 13 נודע כי שרת התרבות והספורט נועדה בעבר עם מו"ל ידיעות אחרונות במשרדו, כאשר אחת הפגישות נערכה בעיצומן של חקירות ראש הממשלה בתיק 2000. רגב: "לא התקיימו פגישות אישיות"

זמן צפייה: 03:14

הקשר שניהלה מירי רגב עם נוני מוזס: לחדשות 13 נודע הערב (חמישי) כי שרת התרבות והספורט נועדה באופן אישי עם מו"ל ידיעות אחרונות במשרדו שבבית ידיעות אחרונות, ברקע תמיכתה הפומבית ביריבו המר – ראש הממשלה בנימין נתניהו, וברעייתו שרה. כזכור, בימים האחרונים עלה שמה של רגב כמועמדת למשרד התקשורת.

לפני כשנה וחצי, בתום ריאיון באולפן "ווינט", המשיכה רגב לפגישה ללשכת מוזס, והשניים נועדו במשך יותר מחצי שעה. על פי המידע שהגיע לידי החדשות 13, רגב ומוזס נפגשו פעם נוספת לפני כמה חודשים - בעיצומן של חקירות ראש הממשלה בתיק 2000. גם הפגישה הזו נערכה בארבע עיניים, והתקיימה לאחר ריאיון באולפן.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"שתי בנות יפהפיות": שיראל ומילה בן סימון נהרגו בתאונה בערבה

בכירים בליכוד: רה"מ הבטיח לנו שדרוג ולא קיים, מרגישים מרומים

ארבעה קליעי נ"מ נורו לעבר החרמון – ונפלו בשטח סוריה

מירי רגב
מירי רגב | צילום: חדשות 13

היום, פרסם נתי טוקר ב"דה מרקר" כי בשנתיים הראשונות לכהונתה של רגב בכנסת, 2010-2009, זכתה השרה ליותר מ-140 ידיעות שבהן היא מוזכרת, לרוב בהבלטה ועם תמונות מחמיאות. מדובר בתקופה שבה רגב תמכה בחוק ישראל היום ועשתה מאמצים גדולים כדי להתקרב לזוג נתניהו. בצל המתיחות, בתקופת הבחירות האחרונה, הודרה רגב כמה פעמים מקמפיין הליכוד.

כידוע, ישנה מתיחות ביחסים בין נתניהו לרגב, בעיקר סביב הקשר שלה לידיעות אחרונות, בצל תיק 2000, שבמסגרתו הוגש נגד נתניהו כתב חשדות בגין מרמה והפרת אמונים, ונגד מוזס בגין שוחד.

מוזס
מוזס | צילום: רויטרס

תגובת השרה מירי רגב: "לא קיימתי איתו פגישות אישיות". מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזב בחר שלא להגיב לדברים.

לפני יומיים, כזכור, נחשפו בחדשות 13 הקלטות שהוקלטו לפני פחות משנה, המציגות את מערכת היחסים בין רגב, נתניהו ורעייתו באור שונה לחלוטין. באחת הקלטות טוען איתן כהן, שהיה היועץ של רגב ואיש סודה במשך שנים ארוכות: "היא הבינה שמקור הכוח זה שרה, אז היא מתקרבת לשם".

מירי רגב
מירי רגב | צילום: חדשות 13

כהן סיפר כי במשך שנים ארוכות השפיע ניר חפץ על דרכה הפוליטית של רגב. חפץ, כזכור, משמש היום עד המדינה נגד ראש הממשלה. לפי כהן, חפץ סייע לשרה רגב לכרות בריתות פוליטיות-תקשורתיות, שאותן הפרה לכאורה כדי לכרות בריתות זמניות חדשות.

"למשל ישראל ביתנו וכל הסיפור הזה. אמרתי לה זה דבר חמור שאת עושה. היא אמרה: 'אני עכשיו ח"כית חדשה וצריכה להתפרסם. איך אני אתפרסם? אני אלך עכשיו נגד הזרם, נגד ישראל היום וכאילו ביבי, בוא ניתן יד לידיעות אחרונות'", טען כהן בהקלטה. "'ישראל היום' החרימו אותה, אבל 'ידיעות אחרונות' נתנו לה כותרות עמוד שער. אמרתי לה 'מירי, את עושה טעות, זה לא טוב לצאת נגד ראש הממשלה. ודבר שני, החבר'ה שלנו לא אוהבים את זה'. היינו מקבלים טלפונים 'מה מירי עושה? למה היא עושה את זה?'".