רגב: קוראת לנוה לחשוף את ההקלטות - נגן עליו כחושף שחיתויות

שרת התחבורה אמרה בריאיון כי השיקולים של מנדלבליט בתיקי נתניהו נבעו כתוצאה מסחיטה, ואף טענה כי ההחלטות לגבי מינוי שופטים היו לא ענייניות ורמזה למעורבותה האפשרית של איילת שקד בכך

זמן צפייה: 09:08

בריאיון לחדשות 13, אמרה הערב (שבת) שרת התחבורה מירי רגב כי היא קוראת לאפי נוה לחשוף את כל ההקלטות של מנדלבליט בטענה שלציבור יש זכות לדעת את תוכנן, כשבמקביל היא טוענת שמוטלת עליו האחריות להפוך לחושף שחיתויות ואם יעשה זאת אז יזכה להגנה.

עוד מדבריה של רגב: "כחברה בוועדה למינוי שופטים, אינני מבינה כיצד התקבלו החלטות למינוי שופטים בחמשת השנים האחרונות - מי מינה אותם? למה מינו אותם? והאם איילת שקד הייתה בתוך זה?" והוסיפה כי "צריכה לקום ועדת חקירה לעניין הזה".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

גמזו: "זאת אינה יציאה לשגרה – רק הקלות, צמצמו מפגשים"

אלפים מוחים מול בלפור וברחבי הארץ; כמה מפגינים הותקפו

פ.ס.וו הודיעה: השחקן ערן זהבי נדבק בקורונה

מירי רגב באולפן חדשות 13
מירי רגב באולפן חדשות 13 | צילום: חדשות 13

כזכור, מוקדם יותר השבוע פורסמו בחדשות 12 שיחות שערך היועץ המשפטי, ד"ר אביחי מנדלבליט, עם חברו אפי נוה, שבהן נשמע אומר דברים בוטים נגד פרקליט המדינה דאז שי ניצן. בתגובה לפרסום ההקלטה, הוא אמר: "אני מצר על פרסום חילופי דברים, קצתם בלשון משוחררת ובלתי-ראויה בעידנא דריתחא, מתוך שיחה פרטית בין חברים קרובים, לפני כחמש שנים. אולם, אין בין דברים אלו לבין החלטות מקצועיות שהתקבלו על ידי היועץ המשפטי לממשלה בתיקי חקירה ולא כלום. ההחלטות התקבלו בהליך סדור ומקצועי, אך ורק על פי חומר הראיות והדין החל עליהן".

למחורת החשיפה, יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר הגיב בריאיון לרדיו 103FM, בו האשים את פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן ואת היועץ המשפטי כי השניים תיאמו עמדות על מנת להגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה - "בכל מחיר", כלשונו. עוד אמר זוהר כי "אנחנו רק מחכים שעוד ועוד אמת תיחשף ותצא לאור" ואיים כי "אם מנדלבליט לא יתפטר מתפקידו ויבטל את כתבי האישום נגד נתניהו - תהיה פה רעידת אדמה. לא תהיה שום ברירה למנדלבליט אלא להתפטר".