פ.ס.וו הודיעה: השחקן ערן זהבי נדבק בקורונה

לאחר שכוכב נבחרת ישראל ושחקנה הטרי של הקבוצה ההולנדית נמצא חיובי לנגיף הקורונה, הוא תוקף את ההתנהלות של הנבחרת ביחס לקורונה: "אין לבדיקות שום הצדקה - הן לא יכולות למנוע את ההדבקה"

זמן צפייה: 01:11

מועדון הכדורגל פ.ס.וו איינדהובן הודיע היום (שבת) כי השחקן ערן זהבי נמצא חיובי לנגיף הקורונה. בנוסף, נדבק גם השחקן ג'ורדן טזה ושניהם צפויים להחמיץ את המשחק מול מועדון הכדורגל זוולה שיתקיים מחר.

בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "השחקן הישראלי נמצא חיובי לנגיף לאחר חזרתו ממשחקים בינלאומיים שהתקיימו במולדתו. זהבי נכנס לבידוד מיד לאחר שהתקבלו התוצאות החיוביות והוא צפוי להשאר שם לפחות למשך ה-72 שעות הבאות".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הפיגוע בצרפת: 9 נעצרו, בהם הורים לילד מביה"ס של המורה שנרצח

איש העסקים מיכאל שטראוס הלך לעולמו בגיל 86

מת מפצעיו בן 73 שנדקר ע"י נכדו בראש העין – מעצר החשוד הוארך

ערן זהבי חתם בפ.ס.וו
ערן זהבי חתם בפ.ס.וו | צילום: צילום מסך

ההודעה על ההידבקות של זהבי בקורונה מגיעה כמה ימים בלבד לאחר ההופעה הבלתי נשכחת שלו במדי הנבחרת. זהבי הבקיע שלושער והוביל את המהפך הדרמטי של ישראל מול סלובקיה במסגרת ליגת האומות. הכחולים-לבנים, שהיו בפיגור 2:0, הצליחו בהובלתו של זהבי לנצח 2:3 ולהתבסס במקום השלישי בטבלת הבית.

בעמוד האינסטגראם שלו כתב זהבי כי הוא חש בטוב אך הביע ביקרות כלפי מדיניות הבדיקות בקפסולה של הנבחרת: "אם הגענו למצב שבתוך הקפסולה הזו שיש ארבעה שחקנים חולים שהיו איתנו במגע יומיומי, אז מה הסיכוי שלא יהיו עוד?" והוסיף: "התקבלו אצלי שתי תוצאות שליליות, אך הרגשתי חלש ועייף גם ביום המשחק נגד סלובקיה".

עוד מדבריו של זהבי: "כתוצאה מכך אני מבין שאין שום הצדקה לבדיקות - הן לא יכולות למנוע שום דבר ואנחנו רואים את זה בכמה וכמה נבחרות וגם בקבוצות". "הכל כל כך מבולבל, זה נותן הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול שלא מצליח! מי שחולה עם תסמינים קשים לא יוכל לשחק בכל מקרה, ומי שנדבק וללא תסמינים כבר מדבק בכל מקרה. בקיצור כאוס שלם".