נתניהו: "מקווה שבביקור פוטין נשמע בשורות טובות לגבי נעמה"

ראש הממשלה אמר בפתח ישיבת הממשלה כי הוא שוחח עם נשיא רוסיה בעניינה של הצעירה הישראלית שהורשעה בהברחת סמים, ורמז כי הוא מקווה שמקבילו יודיע על שחרורה במהלך ביקורו בישראל

זמן צפייה: 00:11

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע הבוקר (ראשון) אופטימיות בדבר שחרורה של נעמה יששכר, הצעירה הישראלית שהורשעה בהברחת סמים ברוסיה. "שוחחתי עם פוטין בענייה של נעמה יששכר, ואני מקווה שבזהדמנות הזאת של הביקור נשמע גם בשורות טובות בעניינה".

ביום שישי פורסם בחדשות 13 כי נשיא רוסיה צפוי לתת הצהרה במהלך ביקורו בישראל ביום חמישי, הנוגעת לחנינה של נעמה. עם זאת, יששכר ככל הנראה לא תגיע יחד עם פוטין לישראל, אלא מאוחר יותר. אמה של נעמה, יפה יששכר, התבקשה לשמור על פרופיל נמוך.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו אחרי שדן עם פוטין על נעמה יששכר: "הרבה יותר אופטימי"

נתניהו העביר מכתב לנעמה יששכר: "לא מפקירים אף אדם לגורלו"

יפה יששכר לריבלין: "אל תקבל את פוטין שמחזיק בבתי כקלף מיקוח"

נעמה יששכר בתא זכוכית בדיון בערעור שהגישה
נעמה יששכר בתא זכוכית בדיון בערעור שהגישה | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה נתניהו כי לאחר שיחת הטלפון שניהל אתמול עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, הוא חש אופטימי יותר בנוגע לשחרורה של נעמה יששכר, הישראלית המרצה 7.5 שנות מאסר בכלא הרוסי.

"שוחחתי אתמול שוב עם הנשיא פוטין בעניינה של נעמה. הרגשתי שיש לו נכונות אמיתית להגיע לפתרון", אמר נתניהו. "אני הרבה יותר אופטימי. אני לא יכול לפרט, אבל אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי להביא את נעמה הביתה. ועד אז, נמשיך לחזק את המשפחה שלה וגם אותה".

ביום חמישי פורסם בחדשות 13 כי בכירים ישראלים מעריכים שחלה התקדמות במגעים בין ישראל לרוסיה בעניין שחרורה של נעמה. לדבריהם, ייתכן כי המגעים עם מוסקבה יובילו לפריצת דרך שתאפשר את החזרתה לארץ. הערכתם מבוססת על השיחה שהתקיימה בין נתניהו לפוטין, שלטענת ראש הממשלה עסקה בעניינה של יששכר.