בישראל מעריכים: הרצוג ואבו-מאזן ייפגשו בקרוב

בשיחה שבה בירך אותו לרגל כניסתו לתפקיד, יו"ר הרש"פ עדכן את הנשיא כי ארדואן עתיד להתקשר אליו גם כן. בשל כך, ההערכה היא כי השניים יוועדו לקראת חימום היחסים עם רמאללה • פרסום ראשון

זמן צפייה: 01:18

נשיא המדינה יצחק הרצוג צפוי להיפגש בקרוב עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן - כך פורסם הערב (שלישי) לראשונה בחדשות 13. כזכור, אמש שוחח הרצוג עם נשיא טורקיה רג׳יפ טאיפ ארדואן, וכעת מתברר כי מי שהודיע לנשיא על השיחה שהוא עתיד לקבל מאנקרה הוא אבו-מאזן.

כזכור, לפני יומיים יו"ר הרשות הפלסטינית התקשר לנשיא על מנת לברך אותו לרגל כניסתו לתפקיד, ואף עדכן אותו כי ארדואן מעוניין לבחון את חידוש היחסים עם ישראל. בשל כך, בירושלים מעריכים כעת כי בקרוב יישבר הנתק הארוך בין ההנהגה הישראלית לרמאללה, וכי כאמור - הרצוג ואבו-מאזן ייפגשו בקרוב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המכתבים של מוטי כהן לאוחנה: "הפסק להתערב בעבודת המשטרה"

קבינט הקורונה אישר: הבידוד יקוצר לשבעה ימים

מכת מדינה: בתוך שעה – שלושה פועלים מתו בתאונות עבודה

נשיא המדינה יצחק הרצוג
נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: חיים צח/ לע''מ

אמש, כאמור, שוחח הרצוג עם נשיא טורקיה לראשונה מאז נכנס לתפקיד בשבוע שעבר. השניים, כך נמסר מבית הנשיא, "מייחסים חשיבות רבה להמשך קיום מגעים ודיאלוג רציף למרות כל חילוקי הדעות, וזאת במטרה לקדם צעדים חיוביים לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני", לשון ההודעה.

עוד נמסר כי בשיחה, "הדגישו הנשיאים כי היחסים בין המדינות הם בעלי חשיבות רבה לביטחון וליציבות במזרח התיכון, וישנו פוטנציאל גבוה לשיתוף פעולה בין ישראל לטורקיה בתחומים רבים, במיוחד בתחום האנרגיה, התיירות והטכנולוגיה. השניים ציינו כי חרף מגפת הקורונה, הסחר הדו-צדדי בין המדינות הוא להרחיב ולפתח את מכלול הקשרים הכלכליים בינהם".

אבו מאזן במועצת האו''ם
אבו מאזן במועצת האו''ם | צילום: חדשות 13