גדעון סער: "לפי תפקוד הממשלה - בחירות אינן הדבר הגרוע ביותר"

בריאיון לחדשות 13, התייחס בין היתר חה"כ מהליכוד למשבר הפוליטי להיתכנות לבחירות, ולהתמודדות הממשלה עם הקורונה: "אם נמשיך לדשדש במקום ולצפות לחיסון - נרסק את הכלכלה והחברה"

זמן צפייה: 06:56

בריאיון לחדשות 13, טען הערב (שני) חבר הכנסת גדעון סער מהליכוד כי "ישבתי כאן לפני כמה חודשים ואמרתי שזה יהיה טירוף ללכת לבחירות שלושה חודשים אחרי שהממשלה קמה, ואילו היום, כשאני רואה את התפקוד של הממשלה הנוכחית, אני לא בטוח שבחירות הן הדבר הגרוע ביותר". עוד הוסיף סער כי "אם הממשלה לא מסוגלת לתפקד או להעביר תקציב, שזה הדבר הגרוע ביותר מבחינה כלכלית, אז יכול להיות שראוי שתתפרק".

בהמשך הריאיון, נשאל חבר הכנסת אודות החשיפה של כתב חדשות 13 אמש לפיה היועץ המשפטי של מפלגתו, עורך דין אבי הלוי, קיבל עבור שירותיו סכום כולל של 15 מיליון שקלים בין השנים 2015-2020, שניתנו לו מכספי הציבור. "אם המידע הזה נכון, אז מדובר בשערורייה", אמר סער והוסיף: "כשאדם נותן שירות יחיד ומקבל סכומי עתק שכאלו, זה דבר חמור שהמוסדות המוסמכים של המפלגה צריכים לבדוק אותו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרקליט המדינה הבא: עו״ד עמית אייסמן, פרקליט מחוז חיפה

747 נשאי קורונה חדשים התגלו היום; הסגר על נצרת הוארך

מקורבי גנץ בשיחה עם מקורבי נתניהו: "נצביע בעד פיזור הכנסת"

חבר הכנסת גדעון סער מהליכוד באולפן חדשות 13
חבר הכנסת גדעון סער מהליכוד באולפן חדשות 13 | צילום: חדשות 13

עוד התייחס סער למשבר הקורונה ולדרך בה הממשלה מתמודדת עם המגפה: "אנחנו עדיין בצמיחה כלכלית שלילית, אנחנו חווים בעיה אדירה בתעסוקה, נגרם נזק גדול לחינוך ולהשכלה הגבוה, ואנחנו גם לא טובים בנתוני התחלואה". לאחר מכן המשיך חה"כ בדבריו: "אנחנו ממשיכים לשקוע ולבזבז את ההשיגים של הסגר השני, ועם כל זאת אין לנו שום כיוון חדש". "אין טעם לדבר על סגר שלישי כאשר אין שום היגיון לצפות שמה שלא עבד בסגר הראשון יעבוד גם עכשיו", אמר סער.

לאחר מכן, הביע סער ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה: "הצגתי תכנית לבדיקות כלל ארציות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולוועדת הכנסת. אמרו לי שהדבר נבדק", והוסיף: "תפסיקו לגרור רגלים ולעבוד חלש ואיטי נוכח ההצטברות של הנזקים הגדולים. אנחנו נהפוך לאומה של פושטי יד ורגל, ואם נמשיך להדרדר ולצפות לחיסון, עד אז נרסק את הכלכלה והחברה באופן שיטתי".