בנט: "כמה מחברי האופוזיציה איבדו את זה, נתגייס מול הפייק"

בפתח ישיבת הממשלה, התייחס בנט לסוגיית העברת התקציב וביקש מחברי הקואליציה "לא להיגרר לרמת דיון נמוכה". עוד ציין כי קצב הצמיחה הכלכלית עומד על מעל 7%. "יש מי שמושך את מדינה לכאוס"

זמן צפייה: 05:12

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בישיבת הממשלה הבוקר (רביעי) לסוגיית העברת התקציב, וקרא לחברי הקואליציה לשמור על איפוק: "לפנינו ימים מתישים ולילות לבנים בכנסת, אבל התקציב יעבור. לכן, זה זמן השיא לאיפוק, גם בהתבטאויות, גם בציוצים, אם לא צריך לומר משהו - לא לומר. לא צריך לטלטל בימים הרגישים האלה את הספינה כדי להרוויח עוד נקודה בבייס".

בהמשך דבריו, תקף ראש הממשלה את האופוזיציה: "אנחנו מושכים את המדינה ליציבות, ויש מי שמושך אותה לבלגאן, לכאוס, לעוד בחירות ולחוסר תפקוד", אמר בנט והוסיף: "אני רואה שיש כמה חברים באופוזיציה שממש איבדו את זה בימים האחרונים, ראיתי את התמונות - זה דבר בלתי נתפס. הנשק שלנו הוא האמת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרשת הרצח הכפול: פעילות משטרתית באזור י-ם לחיפוש אחת הגופות

בנט: "כמה מחברי האופוזיציה איבדו את זה, נתגייס מול הפייק"

"המשפחה שלנו שלמה שוב": הילדה שנעלמה באוסטרליה נמצאה בחיים

ראש הממשלה נפתלי בנט נואם בוועידת האקלים בגלאזגו
ראש הממשלה נפתלי בנט נואם בוועידת האקלים בגלאזגו | צילום: חיים צח / לע''מ

בין היתר, התייחס ראש הממשלה לוועידת האקלים שהתקיימה בגלאזגו, ממנה חזר אמש לישראל: "בגלאזגו היו יומיים מרתוניים של פגישות מדיניות - פגשתי את מנהיגי בריטניה, צרפת, הודו, אוסטרליה, בחריין והרשימה עוד ארוכה. מעמדה הבינלאומי של ישראל הולך ומתחזק. יש רצון של מדינות רבות, וגם מפתיעות, להתקרב אלינו ולשתף פעולה. אנחנו כבר לא מוגדרים על ידי הסכסוך או על ידי האויבים שלנו, אלא על פי מי שאנחנו והתרומה שלנו לעולם. בקורונה, באקלים ובתחומים נוספים".

כזכור, מליאת הכנסת נפתחה אתמול לקראת דיוני התקציב וההצבעות שצפויות להימשך עד יום שישי לפחות, זאת לאחר שלוש וחצי שנים מאז שעבר תקציב מדינה רשמי בפעם האחרונה. לאחר הנאומים המרתוניים של חברי הכנסת, יחלו ההצבעות - בתחילה על תקציב 2021, לאחר מכן על חוק ההסדרים ובסוף על תקציב 2022.