בנט על התעלמות נתניהו: "הערעור על לגיטימיות הממשלה - מסוכן"

רה"מ תקף את ראש האופוזיציה על שלא הזכיר את שמו באירוע הפרידה מראש השב"כ היוצא: "לא הייתי היחיד שנע באי נוחות בכסאו". הליכוד: בנט "שכח" להזכיר את נתניהו על הסכמי אברהם

בנימין נתניהו ונפתלי בנט
בנימין נתניהו ונפתלי בנט | צילום: רויטרס

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (שישי) לאירוע הפרידה אמש מראש השב"כ היוצא, נדב ארגמן, במהלכו ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, בירך את הנוכחים אך התעלם ממנו. "היה לי חבל על הצרימה באירוע כל כך ממלכתי ומרגש. לא הייתי היחיד שנע באי נוחות בכסאו שם", כתב בנט בפייסבוק והוסיף: "מחלוקות הן חלק מהחיים אבל ערעור על הלגיטימציה של ממשלה בישראל הוא דבר מסוכן".

עוד הוסיף בנט: "אני מקווה שראש האופוזיציה יבין שאי הסכמות פוליטיות הן דבר טבעי". כזכור, באירוע שהתקיים במטה השב"כ, נאם נתניהו והזכיר את כל צמרת המדינה שנכחה - מלבד ראש הממשלה המכהן. בעקבות כך, חלק מהנוכחים בקהל צעקו לעברו: "סליחה, יש כאן גם את ראש הממשלה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הסתבך בחובות במאות מיליונים: אלדד פרי הוא יזם הנדל"ן שנרצח

"מאמינה לי": צעדת השרמוטות בתל אביב יצאה לדרך

נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון אושפז בבית חולים בשל זיהום

"אני ראש הממשלה שהכי פחות מושפע מקבוצות לחץ ואינטרסים זה עשרות שנים", הוסיף בנט, "אני עובד אצל אזרחי ישראל נקודה. אין לוביסטים, אין מרכז מפלגה, אין טייקונים. איני חייב לאף אחד מהם דבר ולכן אין להם מנוף לחץ עליי. אני עובד אצלכם".

בליכוד הגיבו לדברים ומסרו: "בנט כל כך "ממלכתי" שהוא "שכח" להזכיר את ראש הממשלה נתניהו בטקס האזכרה לנשיא פרס ובציון שנה להסכמי השלום ההיסטוריים שראש הממשלה פעל להביא, שבזכותם שרי הממשלה מעופפים בלי סוף למדינות המפרץ. ובאשר לאמירה של בנט על ערעור הדמוקרטיה, תמיד טוב לא לשכוח מה אמר אך לפני מספר חודשים".