נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון אושפז בבית חולים בשל זיהום

הנשיא לשעבר, בן ה-75, אושפז בבית חולים בקליפורניה בשל זיהום בדרכי השתן שהתפשט למחזור הדם. הוא מטופל באנטיביוטיקה ויישאר במוסד הרפואי לשם המשך פיקוח על מצבו

זמן צפייה: 00:24

נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, אושפז הלילה (שישי) בבית חולים בקליפורניה בשל זיהום בדרכי השתן שהתפשט למחזור הדם שלו. קלינטון, בן 75, אושפז ביחידה לטיפול נמרץ, מטופל באנטיביוטיקה ומקבל עירוי נוזלים. לדברי הרופאים הוא אושפז בטיפול נמרץ כדי לשמור על ביטחונו ופרטיותו ולא בשל מצבו הרפואי, והוא יישאר בבית החולים לפיקוח.

לדברי משפחתו של הנשיא לשעבר, קלינטון הולך ונמצא במצב רוח טוב. רופאיו מסרו כי "אחרי שטופל יומיים, ספירת תאי הדם הלבנים שלו נמצאת בירידה והוא מגיב טוב לטיפול באנטיביוטיקה" והוסיפו כי הם "מקווים שיחזור לביתו בקרוב".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מחוץ לבית הכנסת: יזם נדל"ן מוכר נורה למוות ברחובות

נתניהו התעלם מבנט בטקס ראשי שב"כ, בקהל צעקו: "גם רה"מ כאן"

כוח צה"ל סיכל פיגוע יידוי בקת"בים ליד י-ם, מחבל אחד נהרג

קלינטון, שהגיע לקליפורניה עבור אירוע של הקרן בראשה הוא עומד, חש מוקדם יותר השבוע עייפות וחולשה, עבר בדיקות ובהמשך אושפז בבית החולים. רופאיו של הנשיא לשעבר הסבירו כי זיהומים בדרכי השתן הינם נפוצים בקרב בני גילו וניתנים לטיפול בקלות יחסית, אך גם מתפשטים במהירות למחזור הדם. קלינטון מקבל אנטיביוטיקה בעירוי תוך ורידי והמדדים העיקריים שלו תקינים.

קלינטון עבר ניתוח מעקפים מרובע בשנת 2004 וטיפול בחסימת עורקים ב-2010. עם זאת, רופאיו הדגישו כי אשפוזו אינו קשור למצבו הלבבי או לקורונה וכי הוא "בתהליך החלמה".