"מאמינה לי": צעדת השרמוטות בתל אביב יצאה לדרך

המצעד, אשר מתקיים זו השנה התשיעית, החל בכיכר אתרים ויסתיים בהפנינג פמיניסטי בכיכר הבימה. "שום דבר הוא לא הזמנה לאונס, ואף אחת לא אשמה שפגעו בה"

זמן צפייה: 00:53

תחת הכותרת "מאמינה לי", בתל אביב יצאה לדרך הבוקר (שישי) "צעדת השרמוטות", אשר מתקיימת זו השנה התשיעית. המצעד החל בכיכר אתרים ויסתיים בהפנינג פמיניסטי בכיכר הבימה, בהשתתפות ארגוני נשים רבים, תחת הסיסמה "שום דבר הוא לא הזמנה לאונס".

ברכה ברד, מנכ"לית תנועת "כולן" אשר מפיקה את הצעדה, מסרה: "התכנסנו כאן היום אלפי א.נשים שמאמינות שהגיע הזמן להפסיק את התרבות המאשימה, ולהתחיל להאמין לנפגעות. אנחנו כאן לצעוק בשביל כל מי שלא היה לה קול, בשביל כל מי שעדיין אין לה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון אושפז בבית חולים בשל זיהום

נתניהו התעלם מבנט בטקס ראשי שב"כ, בקהל צעקו: "גם רה"מ כאן"

כוח צה"ל סיכל פיגוע יידוי בקת"בים ליד י-ם, מחבל אחד נהרג

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2110151122' autoplay='0' credit='תנועת כולן' desc='צעדת השרמוטות בתל אביב' poster='' kid='1_nbjvowif' duration='13']

"שום דבר הוא לא הזמנה לאונס, ואף אחת לא אשמה שפגעו בה", הוסיפה ברד, "קהילת השרמוטות היא הסיבה שאנחנו בתנועת כולן פועלות כל השנה להיאבק לשינוי השיח הציבורי, ואנחנו נמשיך להיות כאן בשביל כל אחת שצריכה את זה. קולן של הנפגעות חייב להישמע, הגיע הזמן".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2110151126' autoplay='0' credit='תנועת כולן' desc='צעדת השרמוטות בתל אביב' poster='' kid='1_ioe8p02w' duration='21']

צעדת השרמוטות בתל אביב
צעדת השרמוטות בתל אביב