"נתניהו מביא באופן שיטתי מזוודות עם כביסה לניקוי בבית הלבן"

מקורות בממשלי טראמפ ואובמה אמרו ל"וושינגטון פוסט" כי ראש הממשלה הוא המנהיג היחיד שמנצל שירות זה באופן קבוע בנסיעות קצרות. "משפחת נתניהו מגיעה עם מזוודות שלמות"

זמן צפייה: 05:42

"ראש ממשלת ישראל נוהג להביא באופן שיטתי מזוודות מלאות בכביסה מלוכלכת לניקוי בבית הלבן" - כך סיפרו מקורות לעיתון ה"וושינגטון פוסט". אמש (רביעי) צוטטו בעיתון עובדים בממשל טראמפ ואובמה, שהסבירו כי את שירותי הכביסה מקבלים כל המנהיגים הזרים שמגיעים לוושינגטון אולם לרוב, בנסיעות קצרות, השימוש בשירות זה הוא מצומצם.

"בני משפחת נתניהו מגיעים עם מזוודות שלמות", הוסיפו הגורמים - שרק לאחר ששוחו אחד עם השני הבינו כי ככל הנראה הדבר נעשה בכוונה תחילה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גורמים בסודאן: סיכוי גדול לנרמול יחסים עם ישראל "בקרוב מאוד"

רה"מ: דורש סגר כללי נרחב והידוק משמעותי בהגבלות באופן מיידי

השגריר פרידמן: "ייקח כ-7 שנים עד שהאמירויות יקבלו מטוס F-35"

בנימין ושרה נתניהו
בנימין ושרה נתניהו | צילום: רויטרס

זו אינה הפעם הראשונה ששמם של הזוג נתניהו נקשר לענייני כביסה בחו"ל. תמלילי חקירתו של עד המדינה ארי הרו בתיק 2000 חשפו כי שרה הייתה לוקחת בגדים לארצות זרות כדי שיכובסו על חשבון המלון. "היא (שרה) הייתה מגיעה עם ארבע-חמש-שש מזוודות לנסיעה של ארבעה, חמישה ימים", סיפר הרו.

החוקר שאל אותו אם הוא ראה את נתניהו לוקחת מזוודות מלאות בכביסה בזמן שבעלה כיהן כראש הממשלה, ועל כך השיב: "ראיתי, אבל זה היה פחות. היא לא רוצה להוציא שקל מהכיס שלה, היא רוצה שאנשים אחרים יממנו. השנאה של שרה היום כלפי איילת שקד זה על זה. לא יודע מה זה היה. 10 אלף שקל".