אמו של החלל ביקרה את הוריו של עמית בן יגאל: "אנחנו משפחה"

החייל שנהרג השבוע בפעילות מבצעית הקדיש בשנה שעברה פוסט לזכרו של דניאל פומרנץ, שלמד איתו באותו תיכון ולאחר מכן נפל ב"צוק איתן". הבוקר הגיעה ורדה פומרנץ לנחם. "הם אחים מעבר לנשק"

זמן צפייה: 02:58

את הפוסט המרגש שפרסם עמית בן יגאל ביום הזיכרון בשנה שעברה הוא הקדיש לדניאל פומרנץ, בוגר בית ספרו שנפל במבצע "צוק איתן". שניהם למדו בתיכון בליך, שניהם התגייסו לגולני - ושניהם נפלו בקרב. היום (רביעי) ביקרה ורדה, אמו של דניאל, את הוריו של עמית. "הם כנראה אחים מעבר לנשק", אמרה.

דניאל למד ארבע שנים מעל עמית. ההיכרות הקצרה בין השניים הפכה מבחינת עמית לאחר מותו של דניאל למורשת קרב. בפוסט כתב עמית, בין היתר, כי הדבר שהוא זוכר מדניאל היה "החיוך שלו, החיוך הרחב הזה שמרוח לו על הפרצוף".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מאבטח נפצע קל מדקירה בביה"ח שיבא; התוקף נורה למוות

"אח לנשק ולוחם גדול": מטח המרגמות לזכר עמית בן יגאל • צפו

דיווחים פלסטיניים: נער פלס' נהרג בעימותים עם צה"ל ליד חברון

ורדה פומרנץ
ורדה פומרנץ | צילום: חדשות 13

את תליון עץ הזית, סמל גולני, ורדה מחלקת למשפחות השכולות ולחיילי החטיבה שמבקשים להנציח ולזכור. היום היא נתנה את חמשת התליונים האחרונים שהיו לה, כמספר בני המשפחה של עמית.  "היום, אפשר להגיד, הצטרפנו למשפחת גולני", סיפרה נאוה רביבו, אמו של עמית, "ורדה נתנה לי אותו ואמרה 'זהו, יאללה, אין לך ברירה. את אחותי, אנחנו משפחה'".

את התיליון קיבלה גם אושר, חברתו של עמית, ששיתפה בפייסבוק את ההתכתבות האחרונה ביניהם בלילה לפני שיצא לפעילות המבצעית. "מישהו צעק לו 'יאללה, תעלה על ציוד', ואז הוא אמר לי 'טוב, חיים שלי, ביי ביי ביי, אני עולה על ציוד'. אמרתי לו 'אבל רגע, תיכנס לווטסאפ', ואז הוא אמר לי 'טוב, אהבה שלי, אני לא אספיק לדבר הרבה אז לילה טוב, אני אוהב אותך ואני מבטיח שאני אשמור על עצמי'".

משפחתו של עמית בן יגאל
משפחתו של עמית בן יגאל | צילום: חדשות 13
ורדה פומרנץ ונאוה רביבו
ורדה פומרנץ ונאוה רביבו | צילום: חדשות 13
עמית בן יגאל שנהרג מפגיעת אבן
עמית בן יגאל שנהרג מפגיעת אבן