מאבטח נפצע קל מדקירה בביה"ח שיבא; התוקף נורה למוות

החשוד, מוסטפא דרוויש יונס, רץ לעבר המאבטחים בכניסה הראשית לביה"ח כשהוא חמוש בסכין, תקף אחד מהם, ונורה. המעורבים פונו לקבלת טיפול רפואי, ובהמשך נקבע מותו של התוקף. מסתמן שהרקע פלילי

זמן צפייה: 02:25

מאבטח בשנות ה-30 לחייו נפצע קל היום (רביעי) מדקירה בפלג גופו העליון לאחר שהותקף על ידי חשוד בכניסה לבית החולים שיבא בתל השומר. החשוד, מוסטפא דרוויש יונס מהכפר עארה, התקרב למאבטחים כשהוא חמוש בסכין, תקף אחד מהם ונורה למוות. שני הפצועים פונו לחדר המיון של תל השומר, וכלל היציאות והכניסות לבית החולים נסגרו עד הודעה חדשה. מסתמן כי המשטרה תחקור באזהרה את הבחורה שירתה את הכדור האחרון בחשוד.

מחקירה ראשונית עלה כי החשוד רץ אל עבר המאבטח ודקר אותו בעקבות עימות שהתפתח בתוך בית החולים, ואז נורה. שני המעורבים פונו לקבלת טיפול רפואי. מסתמן שמדובר באירוע על רקע פלילי, ולפי עדויות מהשטח, ככל הנראה התפתח ויכוח בין הדוקר לבין סגן הקב"ט שהוביל לאירוע.

אירוע דקירה בכניסה לבית החולים שיבא
אירוע דקירה בכניסה לבית החולים שיבא | צילום: מיכאל חן תיעוד מבצעי איחוד הצלה

אחיו של החשוד אמר לחדשות 13: "לא יודעים למה עשו לו את זה, הוא היה חולה באפליפסיה. יש לו תעודת חולה והוא הגיע לטיפול".

מוסטפא דרוויש יונס שנורה למוות מחוץ לבית החולים תל השומר, לאחר שלפי החשד ניסה לדקור מאבטח | צילום: חדשות 13

פרמדיק שהגיע לזירת האירוע סיפר כי "סמוך לשער הכניסה של הרכבים ראינו את שמח הפצועים, גבר כבן 30 שסבל מפצע דקירה התהלך במקום ובסמוך שכב פצוע מחוסר הכרה. הכנסנו את פצוע הדקירה לאמבולנס שפינה אותו לחדר המיון וביצענו בשטח פעולות החייאה מתקדמות בפצוע שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והוא פונה גם כן לבית החולים כשמצבו קריטי".