הוריו של הלוחם שנפצע לאלוף הפיקוד: "תוריד מדים – ותתפטר"

אלוף פיקוד דרום אליעזר טולדנו הגיע לבקר בבית החולים את משפחתו של בראל שמואלי, לוחם מג"ב שנפצע אנושות בגבול עזה ושמע מהם ביקורת חריפה. טולדנו אמר להם: "לוקח אחריות מלאה"

יוסי אביו של בראל שמואלי, אליעזר טולדנו

יוסי וניצה שמואלי, הוריו של בראל שמואלי המאושפז במצב קשה בבית החולים סורוקה, תקפו היום (שלישי) את אלוף פיקוד הדרום אליעזר טולדנו והטיחו בו "תוריד את המדים שלך ותתפטר". זאת, במסגרת ביקורו בבית החולים בו מאושפז כאמור לוחם המג"ב שנפצע אנושות בגבול עזה. בתגובה לדברים, טולדנו אמר כי הוא "לוקח אחריות מלאה על הדברים".

כזכור, משפחת שמואלי ביקרה בחריפות גם את ראש הממשלה נפתלי בנט, שהתקשר אליהם. השיחה בין אביו של הלוחם לבין ראש הממשלה הייתה קשה ושמואלי הטיח ביקורת קשה בראש הממשלה. "אתם לא יודעים לקבל החלטות? מה אתה מפחד? תתעורר!"

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דווקא את אלה שגורלם מר – בחרה המדינה להזניח מאחור

בן 15 חשוד שדקר למוות בן 17 בגלל נערה: "שטויות של ילדים"

אוקראינה טוענת: אלמונים חטפו מטוס מקאבול והנחיתו אותו באיראן

לוחם מג''ב בראל שמואלי
לוחם מג''ב בראל שמואלי

שמואלי המשיך וניסה לברר מול בנט מה גרם לפציעת בנו, המאושפז במצב קשה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. "מתקרבים עד הגדר, איפה אתם חיים? באיזה עולם? מה אתם לא יכולים לצאת לפני זה? לא לירות, כן לירות, לירות ככה, משמר הגבול צריך לקבל פקודה מהצבא?".

"ממי אתה מפחד, מעבאס? תתעורר, אתה מפחד. אתה פחדן. אתה וכל הממשלה שלך פחדנים, תעשו משהו, תעיפו אותם מהשטח. אין לכם ילדים? ילד אחד בודד יש לי, מה יש לך לענות לי אדוני ראש הממשלה?".

רה''מ בנט, יוסי שמואלי, בראל שמואלי
רה''מ בנט ויוסי אביו של החייל בראל שמואלי

בנט טעה בשם בנו ושאל: "איפה יוסי מאושפז?" ולאחר שתיקן אותו שמואלי לשמו של בראל, ענה: "תבוא נראה אותך, אל תדאג, אנחנו לא אנשים שעושים פוגרומים כמו שעושים לחיילים שלנו, תבוא, נראה אותך, תבוא תהיה גבר".