בן 15 חשוד שדקר למוות בן 17 בגלל נערה: "שטויות של ילדים"

הנער, תושב שלומי, נדקר למוות במהלך הלילה. החשוד מכחיש את המיוחס לו ואביו סיפר: "להבנתי הוא הגן על עצמו. אירוע מיותר". מעצרו של החשוד הוארך בשבוע

זמן צפייה: 02:28

חשד לרצח: נער בן 17 נדקר למוות הלילה (שלישי) במועצה המקומית שלומי שבגליל המערבי. האירוע התרחש בסמוך לשעה 2:00 בלילה בשכונת נתן אלבז ביישוב, שם נמצא הנדקר מוטל ברחוב. הוא פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך כדי פעולות החייאה, אך שם קבעו הרופאים את מותו.

המשטרה פתחה בחקירה ועצרה נער בן 15, תושב היישוב, בחשד לרצח. מעצרו הוארך בשבוע עד ליום שני. מממצאי החקירה הראשוניים עולים כי לנרצח לא היה עבר פלילי, נסיבות האירוע עדיין בבדיקה. על פי החשד, הרקע לסכסוך הוא על נערה. החשוד מכחיש את המיוחס לו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בעקבות הפרחת בלוני התבערה: צה"ל תקף ברצועת עזה

המאבק בקורונה: עד סוף השבוע יורחב מתן מנת החיסון ה-3 לבני 30

פרופ' אש: מורים שלא יתחסנו ויסרבו להיבדק – לא יוכלו ללמד

אביו של הנער החשוד ברצח אמר לפני הארכת המעצר: "אנחנו משתתפים בצער משפחת הנער המנוח, אירוע מיותר, שטויות של ילדים, על בחורה, קראו לו לצאת, לא הייתי שם, לא הייתי בבית. אבל להבנתי הגן על עצמו ושלצד השני היה גם כן סכין. התקשרו אלי אחר כך להגיד לי ואני הגעתי עם הילד לתחנת המשטרה כדי להסגיר אותו".

פרמדיקית מד"א אליענה אגסי סיפרה: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי דקירה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אתמול נרצח למוות מוחמד סלאם בן ה-22 בנצרת, כאשר נורה בעת ששהה ברכבו סמוך למאפייה. הוא נפצע קשה כתוצאה מהירי וצוות רפואי שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים האנגלי, שם נקבע מותו. המשטרה החלה בחקירת נסיבות האירוע, וככל הנראה מדובר בסכסוך עבריינים.