במחאה על תנאי העסקתם: הרבש"צים הכריזו על שביתה חלקית

פרסום ראשון: ועד הרבש"צים הארצי הודיע כי החל מיום ראשון ראשי הביטחון ביישובים יחלו את עבודתם ב-10 בבוקר. זאת, בהמשך לכך שבשבוע שעבר החליט הוועד לנתק את הקשר עם גורמי צה"ל

רכבו של יניב יפרח, הרבש"ץ שהחזיר את רכבו | צילום: חדשות 13

פרסום ראשון: וועד הרבש"צים הארצי הודיעו היום (שישי) כי החל מיום ראשון כי יחלו את ימי העבודה שלהם מהשעה 10:00. זאת, מחאה על תנאי העסקתם ובדרישה משר הביטחון נפתלי בנט הסדרה של תנאים אלה. הוועד הפציר בשר בנט להיפגש על להיפגש בכדי להסדיר סוגייה זו. מחאה זו באה בהמשך לכך שבשבוע שעבר החליט הוועד לנתק את הקשר עם גורמי צה"ל, במסגרת סכסוך עבודה.

מוועד הרבש"צים הארצי וההסתדרות הלאומית נמסר: "אנו פועלים כל עת בכדי לקדם את סוגיית העסקת רכזי הביטחון ואת הפגיעה בקיצוץ מרכיבי הביטחון ביישובים בכלל מדינת ישראל. עד כה נתקלנו באטימות והתעלמות מוחלטת מצד משרד הביטחון, כשעדיין מסרב לשבת עמנו לשולחן הדיונים. זאת, לאחר הכרזה על סכסוך עבודה ונקיטת הליכי מחאה של התנתקות מצה"ל.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

לקראת חנוכה: רשתות הצעצועים נערכות להסתערות העונתית

"יותר יפה מחו"ל": נצרת מקושטת ומוארת לקראת חג המולד

"בגודל של חתול": החולדות שמסתובבות בגן הילדים בבת ים • תיעוד

רכבו של יניב יפרח, הרבש''ץ שהחזיר את רכבו | צילום: חדשות 13

לצערנו, אנו מאולצים לצעדים נוספים כנגד משרד הביטחון. אנו תקווה כי נציגי משרד הביטחון ישימו קץ למצב זה וימנעו נקיטת צעדי מחאה נוספים והשבתה כללית. כלל רכזי הביטחון ביישובי מדינת ישראל, הינם חלק בלתי נפרד מצה"ל, פועלים ונכונים לילות כימים ולכל משימה. אנו גאים להיות שליחיה של המערכת הצבאית ואין לנו דבר ועניין כנגד. צה"ל, היישובים או המועצות. השר נפתלי בנט, תפסיק להפקיר אותנו".