"יותר יפה מחו"ל": נצרת מקושטת ומוארת לקראת חג המולד

עשרות אלפי מבקרים, ישראלים ותיירים, מגיעים לעיר שבה גדל ישו על מנת להסתובב ברחובות, בשווקים ובמסעדות, ולראות את עץ חג המולד שהפך למוקד תיירותי פופולרי. "אווירה יפה וטובה"

זמן צפייה: 04:28

חג המולד אמנם יצוין רק בשבוע הבא, אבל העיר נצרת כבר מקושטת ומוארת - ועשרות אלפי מבקרים, ישראלים ותיירים, כבר מסתובבים ברחובות, בשווקים ובמסעדות, ומוכיחים שאפשר בארץ לחגוג את חג המולד לצד חנוכה.

בסוף השבוע האחרון פקדו את העיר לא פחות מ-60 אלף איש, ובסוף השבוע הקרוב אף צפויים להגיע 80 אלף מבקרים. "החלטנו לקחת יום חופש ולתת לילדים אווירת כריסמס, כמו בחו"ל", אמרה אחת המבקרות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מתנה לכריסמס: נחש פיתון באורך שלושה מטרים בעץ חג המולד

בשנייה האחרונה: אם מצילה את בנה מפגיעת אוטובוס ביפו • תיעוד

סוללת האופניים עולה באש – שניות לאחר שבעליה מתרחק • תיעוד

כריסמס בצרת
כריסמס בצרת | צילום: החדשות 13

מסעדת "כחלון" נהנית מהמיקום המוצלח בעיר, מול עץ חג המולד – המוקד התיירותי הפופולרי. "אווירה של חו"ל, ואפילו יותר יפה מחו"ל", אמר פואד נאסר, מנהל המסעדה. "יש פה את אחד העצים היפים בכל המזרח התיכון. עושים פה שוק חג מולד. כל העיר מקושטת, יפה, המסעדות מפוצצות ומלאות באווירה יפה וטובה".

גם מסעדת הגורמה "תשרין" התמלאה במבקרים. "חודש דצמבר זה החודש הכי עמוס בשנה. כל העיר מתמלאת תיירים, מחו"ל ומהארץ. יש מנות מסורתיות כמו 'המחמר', צלעות כבש, פטריות ממולאות בגבינה, חציל עם טחינה אדומה".

קריסמס בצרת
קריסמס בצרת | צילום: החדשות 13