תושבת נתיבות שביתה נפגע: "נס - לא מובן מאליו שהגענו לממ"ד"

ביתה של בת שבע חדד חטף פגיעה ישירה מרקטה. היא ובני משפחתה הספיקו להיכנס למרחב המוגן בזמן - וניצלו. "שמענו 'בום' והייתה הפסקת חשמל - הבנו שקרה משהו בתוך הבית"

זמן צפייה: 02:29

ביתה של בת שבע חדד מנתיבות נפגע מפגיעה ישירה מאחת הרקטות שנורו משטח רצועת עזה. למזלם של בת שבע ובני ביתה, הם הספיקו להיכנס למרחב המוגן וניצלו. "זה נס גדול, אין לי מילים", אמרה בת שבע זמן קצר לאחר האירוע. "תודה לקדוש ברוך, זה לא מובן מאליו שנכנסנו לממ"ד בזמן, שסגרנו את הדלת בזמן. אמנם הייתה פגיעה ברכוש אבל ברוך השם לא בנפש".

בת שבע סיפרה שאיבדה את ביתה במהלך השנה לאחר מאבק ממושך במחלה ואמש לפני שהחלה ההסלמה התחילה להרגיש לא טוב: "לצערי הרב לפני חמישה חודשים איבדתי את בתי, מיכל, ממחלה קשה. אתמול בערב הייתה לי תחושה מאוד לא טובה, אני בכיתי ללא הפסקה".

הבית שנפגע מפגיעת רקטה בנתיבות
הבית שנפגע מפגיעת רקטה בנתיבות | צילום: אבי אלון

עוד בחדשות 13:

צה"ל תוקף מטרות הג'יהאד ברצועה; כ-160 רקטות שוגרו לישראל

הרקטה פוגעת בכביש – רגע לאחר שמכונית עוברת • תיעוד

נתניהו: "לא רוצים הסלמה, נגן על עצמנו – וזה עלול לקחת זמן"

בית בנתיבות בנפגע מפגיעת רקטה
בית בנתיבות בנפגע מפגיעת רקטה | צילום: חדשות 13

כאמור, למזלם הצליחו בני הבית להיכנס לממ"ד לפני פגיעת הרקטה ואף אחד לא נפגע: "ב-8:30 הייתה אזעקה בפעם הראשונה, רצנו כרגיל לממ"ד. בפעם האחרונה גם נכנסנו מהר לממ"ד. צריך לציין שחדר הממ"ד הוא דבר שמציל ואסור לזלזל בכך. שמענו 'בום' והייתה הפסקת חשמל, הבנו שקרה משהו בתוך הבית. כשיצאתי כולי הייתי בבכי ורעדה, ראיתי שמטפטפים המון מים מהתקרה והבנתי שהיה פיצוץ של הדוד או משהו".

לבנה חדד, בתה של בת שבע, סיפרה גם היא על האירוע הקשה שחוו: "הייתה אזעקה ולאחר מכן רצנו לממ"ד. שמענו 'בום' חזק וכשיצאנו ראינו את כל הבית הרוס. אמא שלי ממש לקחה את זה קשה. בתוך הבית כל התקרה מפלה, כל הגג, גם מבחוץ".

לדבריה, היא מתקשה לקבל את המציאות הזו גם במקרה של חיסול מחבל בכיר. "לא חשבנו שזה יקרה. היינו רגועים, אנחנו רגילים למציאות הזאת. אני לא חושבת שזה שווה את החיסול של אדם אחד. זה הבית שלי, זה הביטחון שלי".

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-20191112-1811' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_aqxbp4k6' duration='94'']

שירז כהן, בת 12 משדרות, הייתה אמורה לחגוג הערב בת מצווה, אך בשל המצב הביטחוני האירוע נדחה. ראש העיר, אלון דוידי, וצוות העירייה והמתנ"ס הגיעו לשמח אותה בביתה.

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-20191112-1640' autoplay='0' credit='עיריית שדרות' desc='צוות עיריית שדרות חוגג לשירז כהן בת מצווה בביתה' kid='1_shtsjf4o' duration='28'']