כוכבי וגנץ ביקרו את הפצועים: "פעלו תוך הפגנת אומץ ותעוזה"

הרמטכ"ל הגיע לרמב"ם ופגש את משפחותיהם של הקצין והחייל שנפצעו בג'נין, ומאוחר יותר גם שר הביטחון גנץ הגיע ואמר: "אין פלא שממשפחות כל כך נפלאות יצאו לוחמים כל כך נפלאים"

זמן צפייה: 03:40

הרמטכ"ל אביב כוכבי ביקר היום (שני) את שני לוחמי דובדבן שנפצעו בלילה שבין שבת לראשון במהלך פעילות צה"ל בגזרת ג'נין, סרן ד' ורס"ל י', אשר מאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה, ואמר למשפחותיהם: "הבנים שלכם הם לוחמים, וכך גם באופי שלהם. הם פעלו במבצע תוך הפגנת אומץ לב ותעוזה רבה".

"חשוב שתדעו שאם לא היינו עוצרים את הרשת הזו, של ארגון הטרור חמאס, הם כבר היו בשלב מתקדם והיו מבצעים פיגועים בערי ישראל", הוסיף כוכבי, "הבנים שלכם מנעו את הפיגועים האלו. כשהייתי מסיים מבצעים כאלו של סיכול חוליה, הייתי אומר ללוחמיי, תסתכלו על האנשים ברחוב - אתם לא יודעים את החיים של מי מהם הצלתם. אני מאחל רפואה שלמה, אנחנו נמשיך ללוות אתכם, תודה לכם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט נואם באו"ם: משדר מיוחד בחדשות 13

תושב הצפון בן 15 מואשם ברצח – בגלל סכסוך על נערה

אחרי יותר מ-3 שבועות: קבינט הקורונה יתכנס ביום ראשון הבא

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-part-2109271836' autoplay='0' credit='' desc='גנץ בתום הביקור בבית החולים' poster='' kid='1_fu20xraq' duration='35']

הערב הגיע גם שר הביטחון בני גנץ לבקר את הפצועים ופגש את בני המשפחות. בסוף הביקור אמר גנץ: "אין פלא שממשפחות כל כך נפלאות יצאו לוחמים כל כך נפלאים שעושים את הכל למען מדינת ישראל וההגנה על ביטחונה. אנחנו ממשיכים את התחקיר המבצעי וממשיכים את הפעילות".

כזכור, הקצין בן ה-24 והלוחם בן ה-22 נפצעו קשה לאחר היתקלות עם חמושים פלסטיניים בכפר בורקין הסמוך לג'נין, במהלך פעילות צבאית ללכידת מחבלים השייכים לתשתית צבאית של ארגון הטרור חמאס שתכננה לבצע פיגוע טרור בטווח הזמן הקרוב.

שר הביטחון בני גנץ בביקור החייל הפצוע
שר הביטחון בני גנץ בביקור החייל הפצוע | צילום: תקשורת שר הביטחון