תושב הצפון בן 15 מואשם ברצח - בגלל סכסוך על נערה

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד נער, תושב שלומי, שדקר למוות נער אחר בשל מריבה שקשורה בנערה. "הנאשם דקר את המנוח שלוש פעמים בגופו - בגב, בבית החזה ובירך השמאלית"

זירת הדקירה בשלומי
זירת הדקירה בשלומי | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום בגין רצח הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד נער בן 15 החשוד בדקירתו למוות של נער בן 17 לפני כחודש בשלומי שבצפון. מכתב האישום עולה כי הרקע לאירוע היה מריבה שקשורה בנערה. לפי כתב האישום, התפתח ויכוח בין הנאשם לבין הקורבן, ובשלב זה ו"בכוונה לגרום למותו של המנוח", דקר הנאשם את המנוח באמצעות הסכין 3 דקירות בגופו: בגב משמאל, בבית החזה משמאל ובירך השמאלית.

כזכור, הנער נדקר למוות ב-24 באוגוסט במועצה המקומית שלומי שבגליל המערבי. האירוע התרחש בסמוך לשעה 2:00 בלילה בתוך היישוב, כאשר הנדקר נמצא מוטל ברחוב. הוא פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך כדי פעולות החייאה, אך שם קבעו הרופאים את מותו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט נואם באו"ם: משדר מיוחד בחדשות 13

תושב הצפון בן 15 מואשם ברצח – בגלל סכסוך על נערה

אחרי יותר מ-3 שבועות: קבינט הקורונה יתכנס ביום ראשון הבא

בתגובה לכתב האישום מסר עו"ד אביעד חייט המייצג את אחד הנאשמים: "כבר ממקרא כתב האישום ניתן לומר שלצד הקונספציה התביעתית גם גרסתו של הנאשם מתקבלת על הדעת, גרסתו של הנאשם איתנה ועקבית מיום האירוע והיא נתמכת בראיות ממשיות, נלמד את חומרי הראיות ונגיב בבית המשפט".

עו''ד אבי חייט שמייצג את אחד הנאשמים
עו''ד אבי חייט שמייצג את אחד הנאשמים

אביו של הנער החשוד ברצח אמר זמן קצר לאחר האירוע: "אנו משתתפים בצער משפחת הנער המנוח, אירוע מיותר, שטויות של ילדים על בחורה. קראו לו לצאת, לא הייתי שם, לא הייתי בבית, אבל להבנתי הוא הגן על עצמו ולצד השני היה גם כן סכין. התקשרו אלי אחר כך להגיד לי ואני הגעתי עם הילד לתחנת המשטרה כדי להסגיר אותו".