"הסתערתי על המחבל": השוטר שנפגע בפיגוע בהר הבית שוחרר לביתו

הלוחם שנפצע בפיגוע בירושלים שוחרר מביה"ח ושחזר את המקרה: "למרות שנפצעתי מכדור בכתף - התנפלתי על היורה יחד עם שוטר נוסף, והבאנו לנטרולו". עוד אמר: "מקווה לחזור במהרה לפעילות מבצעית"

זמן צפייה: 00:40

לוחם מג"ב רס"ר ג', שנפצע בפיגוע הירי בהר הבית, שוחרר הערב (חמישי) מבית החולים שערי צדק, שבו טופל לאחר שנורה בכתפו.

"המחבל שלף אקדח והחל לירות לעברנו מספר כדורים", שחזר רס"ר ג' את האירוע. "למרות שנפצעתי מכדור בכתף - הסתערתי עם שוטר נוסף שהיה איתי בעמדה ויחד הבאנו לנטרולו".

עוד סיפר הלוחם כי "שניות לאחר הנטרול הגיעו הרבה כוחות שפינו אותי לטיפול רפואי. אני מקווה להחלים במהירות ולחזור כמה שיותר מהר לפעילות מבצעית".

עוד בחדשות 13:

תושב מזרח י-ם שטיפל בחיילים שנפצעו בפיגוע: "הדת לא משנה"

המחבל יורה לכל עבר – ונמלט: תיעוד הפיגוע בהר הבית

"אשלח את קליעיי כמו מטר": הסרטון שהעלה המחבל מפיגוע הדריסה

Tsaivc
רס''ר ג', שנפצע בפיגוע הירי בהר הבית | צילום: דוברות המשטרה

בתיעוד מהפיגוע ניתן לראות את המחבל, שאדי בנא בן ה-45, מתקרב לעבר כוחות הביטחון, יורה לכל עבר, פוגע באחד מהם - ונמלט. לאחר מכן, ניתן לראות את אחד הלוחמים פותח באש לעברו.

בפיגוע, כאמור, נפצע קל ג', לוחם מג"ב בן 38. המחבל, תושב חיפה, נוטרל ומת מפצעיו. מפקד מחוז ירושלים דורון ידיד הגיע לזירת האירוע וקיים הערכת מצב עם פיקוד המחוז. כוחות משטרה פרצו לביתו של המחבל, עצרו את אחיו וערכו חיפוש בדירתו.

תיעוד פיגוע הירי בירושלים
תיעוד פיגוע הירי בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

פרמדיק מד"א, ישראל וינגרטן, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הביטחון. הפצוע התהלך כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה בידו. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישה ומתן משככי כאבים ופינינו אותו במצב קל ויציב להמשך טיפול בבית החולים".