דיווח: ראש השב"כ אירח בסוכות בני משפחה - בניגוד להנחיות

ע"פ פרסום ב"כאן", ארגמן שהה בסוף השבוע האחרון בביתו במחיצת בתו, שאינה גרה עמו, ואורחים נוספים, זאת על אף המגבלות שאוסרות זאת. שב"כ: לא מתייחסים לחייו הפרטיים של ראש הארגון

זמן צפייה: 02:07

ראש השב"כ נדב ארגמן הפר בחג הסוכות את הנחיות הסגר ושהה בביתו עם אורחים שאינם גרים עמו, ביניהם בתו, בתה של רעייתו, בן זוגה ובנם - כך פורסם היום (שלישי) ב"כאן". על פי הדיווח, האורחים שהו בביתו של ראש השב"כ מספר שעות. בתגובה לפרסום נמסר מהשב"כ: "לא מתייחסים לחייו הפרטיים של ראש הארגון".

ארגמן מצטרף לרשימת בכירים ארוכה שבחרו להפר את הנחיות הסגר, כאשר רק אתמול פורסם בעיתון "הארץ" כי השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל שמתגוררת בתל אביב, נסעה ביום כיפור למשפחת בעלה בטבריה, בניגוד להגבלות הסגר, ושם נדבקה בקורונה. עוד דווח כי גמליאל אף ניסתה להתחמק מהחקירה האפידימיולוגית של משרד הבריאות, וטענה כי נדבקה בנגיף מהנהג שלה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הסעיף שבגינו תיחקר גמליאל אם תיפתח חקירה: הפרעה לעובד ציבור

כ-100 מאובחנים ביום: התפרצות קורונה בבסיס הטירונים של כפיר

גמזו: יש ירידה בתחלואה באזורים רבים – הסגר אפקטיבי

ראש השב''כ נדב ארגמן
ראש השב''כ נדב ארגמן | צילום: חדשות 13

ח"כ מיקי לוי פגש את משפחתו בערב ראש השנה. שלוש נכדותיו שהו בביתו משעות הצהריים, בעוד בשעות הערב הגיעה כלתו ולקחה אותן. לוי מסר כי שלוש הנכדות שהו בביתו ונאספו על ידי הוריהן בשעות הערב. בעקבות הפרת ההנחיות, לוי בחר להפסיק את חברותו בוועדת הקורונה.

כמו כן, סגן השר מאיר פרוש תועד בחודש שעבר רוקד בחתונה של חסידות ויז'ניץ, שהתקיימה בצפיפות רבה בתוך אולם סגור, כאשר רבים מהם כלל לא עטו מסכות. "הייתי שם רק כמה דקות", אמר פרוש בתגובה, אבל, נשאלת השאלה - מה עם דוגמה אישית? מה עם אמינות ואחריות?

גילה גמליאל
גילה גמליאל | צילום: רפי קוץ

נשיא המדינה ראובן ריבלין אירח בביתו את בתו בליל הסדר בניגוד להנחיות - והתנצל. לעומתו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שגם בנו הגיע אליו בערב החג בניגוד להנחיות טען שאבנר גר קרוב אליו. היו עוד: יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן חגג את ליל הסדר עם בנו ומשפחתו שאינם גרים איתו, שר החינוך יואב גלנט אירח בשביעי של פסח את בתו, ושר הבריאות יולי אדלשטיין עשה מסיבה עם עשרות אורחים לרעייתו שעות אחדות לפני שההגבלות נכנסו לתוקף.

שרת התחבורה מירי רגב חנכה מחלף עם עשרות מוזמנים בניגוד להנחיות הממשלה שהיא חברה בה, וכמוה - גם שר הבינוי והשיכון לשעבר יעקב ליצמן, שעל פי העדויות התפלל בביתו של חסיד גור ולא בשטח פתוח, גם זאת - בניגוד להנחיות. היה גם את הפטור מבידוד שהעניק המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו למיליארדר טדי שגיא.