הרמטכ"ל ביקר בבני ברק: "נמשיך להגדיל הסיוע לרשויות המקומיות"

לאחר שמשימת הסיוע של פיקוד העורף החלה, אביב כוכבי נפגש עם אלוף פיקוד העורף ומפקדת אוגדת 98, וביקר את החיילים שהוצבו במקום במטרה לסייע לעיר החרדית שבהסגר

זמן צפייה: 02:48

הרטמכ"ל אביב כוכבי הגיע היום (ראשון) לבני ברק ונפגש עם חיילי אוגדת 98 שהוצבו בעיר החרדית במטרה לסייע לתושבי העיר שבהסגר. מלבד החיילים, כוכבי נפגש גם עם אלוף פיקוד העורף, תמיר ידעי, ומפקד אוגדת 98, ירון פינקלמן. כוכבי אמר לאחר המפגש כי "נמשיך להגדיל את הסיוע לרשויות מקומיות ולכל מקום בו יהיה צורך באופן מרחיב ומהיר".

הרמטכ"ל הגיע לנקודת חלוקת המזון שבה נקלטות המנות ונארזות על ידי החיילים ומשם יוצאות לחלוקה לתושבי העיר. כוכבי אמר בזמן הביקור כי "הביטוי 'צבא העם' מקבל משנה חשיבות נוכח חיילי צה"ל המבצעים משימה להצלת חיים, ביטוי לערבות ההדדית בעם ישראל. אני גאה בעשייתם, בהירתמות המהירה ובביצוע".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מנכ"ל הדסה: "הנתונים לא מדוייקים"; גרוטו: "מבלבל את המוח"

משרד החינוך: נשיב תשלומים על שירותים חינוכיים שלא ניתנו

הזמן לשיתוק חלף: כך צריך לפעול כדי להימנע מדימום ארוך • טור

אביב כוכבי בבני ברק
אביב כוכבי בבני ברק | צילום: דובר צה''ל

בתוך כך, ההסגר על העיר נמשך גם הבוקר, כאשר מאות שוטרים חוסמים את הכניסות והיציאות לעיר ב-80 נקודות. בתוך כך, התחבורה הבין-עירונית המובילה לבני ברק הופסקה, ורק ארבעה קווים ימשיכו לפעול בתוך תחומי העיר בלבד.

במשרד התחבורה הודיעו כי העלייה והנסיעה באוטובוס תותר במסכה בלבד, ושתי השורות הסמוכות לנהג יישארו ריקות. הקווים הפנימיים בעיר - 2,3,5,11 - יפעלו במתכונת כזו שקווים 2 ו-5 לא יגיעו לקניון איילון. שאר הקווים שעוברים בעיר ומגיעים לערים נוספות באזור, יעקפו את ציר ז'בוטינסקי דרך אם המושבות - ללא עצירה בתחנות בתחומי בני ברק.

במקביל, מפקד המחוז הדרומי של המשטרה ניצב יורם סופר החליט הבוקר על הרחבת הסגר בערים הגדולות בדרום. סופר קרא לראשי הרשויות בכל הערים בדרום - כולל באשקלון, אשדוד ובאר שבע, "לצמצם את הכניסות למרכזי הקניות באמצעות גדרות, וכן את הכניסות לאתרים המרכזיים שהפכו למוקדי התקהלויות".