משפחת גולדין: על רה"מ להפוך עולמות כפי שעשה למען נעמה יששכר

משפחות החיילים שגופותיהם מוחזקות ע"י חמאס פתחו בקמפיין חדש, שבו דרשו מנתניהו להשיב את הדר ואורון מעזה: "כולם רואים שהמחויבות של ראש הממשלה לחיילים ולאזרחים השבויים בעזה אינה דומה"

זמן צפייה: 00:30

המשפחות של הדר גולדין ואורון שאול, החיילים שגופותיהם מוחזקות על ידי חמאס, פתחו היום (שני) בקמפיין חדש לציון 2,000 ימים לנפילתם בשבי. "אנחנו דורשים שנתניהו יהפוך עולמות להשיב את הדר ואורון, כפי שהוא הופך עולמות להשיב את נעמה יששכר", כתבו המשפחות, "כולם רואים שהחויבות של רה"מ לחיילים והאזרחים השבויים בעזה אינה דומה".

"עברו כבר 2,000 ימים מבלי שממשלת ישראל תעמוד בהבטחתה להשיב הביתה את החיילים מהקרב", כתבו. "החזרת החיילים והאזרחים השבועיים בידי חמאס הם הבסיס של ערכי צה"ל והערבות ההדדית הם אבני יסוד של החברה הישראלית", כתבו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

לאה גולדין נטשה פגישה עם רה"מ: "המטרה – להשתיק את המשפחות"

יפה יששכר נחתה בארץ: "רגע האמת – מאמינה שפוטין יחון את נעמה"

נתניהו העביר מכתב לנעמה יששכר: "לא מפקירים אף אדם לגורלו"

כרזה שפורסמה לשחרורם אורון שאול והדר גולדין
כרזה שפורסמה לשחרורם אורון שאול והדר גולדין | צילום: חדשות 13

בשבוע שעבר, כאמור, צוין 2,000 ימים לנפילתו בשבי של אורון שאול בקרב של חטיבת גולני בסג'עייה, וביום חמישי הקרוב יצוין 2,000 ימים לנפילתו בשבי של הדר גודלין בקרב של חטיבת גבעתי ברפיח.

אתמול, ראש הממשלה נתניהו הביע אופטימיות בדבר שחרורה של נעמה, הצעירה הישראלית שהורשעה בהברחת סמים ברוסיה. "שוחחתי עם פוטין בענייה של נעמה יששכר, ואני מקווה שבזהדמנות הזאת של הביקור נשמע גם בשורות טובות בעניינה".

ביום שישי פורסם בחדשות 13 כי נשיא רוסיה צפוי לתת הצהרה במהלך ביקורו בישראל ביום חמישי, הנוגעת לחנינה של נעמה. עם זאת, יששכר ככל הנראה לא תגיע יחד עם פוטין לישראל, אלא מאוחר יותר. אמה של נעמה, יפה יששכר, התבקשה לשמור על פרופיל נמוך.