חברת התעופה "וירג'ין אטלנטיק" השיקה את קו לונדון-ישראל

לונדון דווקא כן מחכה: השבוע יצאה לדרך הטיסה הראשונה של "וירג'ין", שכניסתה לשוק תעלה את מספר הטיסות השבועיות לבריטניה ל-60 לשבוע. המחירים סבירים - ולעיתים אף זולים יותר מהמתחרים

זמן צפייה: 03:31

כ-428 אלף נוסעים טסו השנה מנמל התעופה בן גוריון להית'רו שבלונדון - ועם חברת התעופה "וירג'ין אטלנטיק" שהחלה לפעול השבוע בישראל, אין ספק כי המספר יגדל אף יותר. כניסת "וירג'ין" לשוק מעלה את מספר הטיסות השבועיות לבריטניה ל-60 לשבוע, ומוסיפה דרך חדשה שבה יוכלו הישראלים להגיע לעיר האפורה.

החברה שייכת למיליארדר הפרובוקטור ריצ'רד בנסון, וחוץ מכוסות שמפניה שמחולקות לנוסעים במהלך הטיסה, היא ידועה גם בתור זו שמעניקה שירות מוקפד לנוסעים - בדגש על הבידור, הצבע והפינוקים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מהיר ועצבני: שש שעות של מרדף דרמטי ברחובות ירושלים • תיעוד

מה יעשה הנשיא אם נתניהו יחזיר המנדט מוקדם מהצפוי? • פרשנות

ממלא מקום ראש הממשלה: מה משמעות הצעת הפשרה של ריבלין?

חברת ''וירג'ין אטלנטיק''
חברת ''וירג'ין אטלנטיק'' | צילום: חדשות 13

ולמרות ש"וירג'ין" היא לא חברת לואו-קוסט, המחירים שהיא מציעה הם יחסית סבירים ולעיתים הרבה יותר זולים מאשר אלה שמציעות המתחרות. טיסה ישירה לסוף שבוע ארוך בלונדון דרך "וירג'ין" תעלה 431 דולר, לעומת 621 ב"בריטיש איירווייז", 554 דולר ב"אל-על" הישראלית ו-443 דולר ב"איזי ג'ט" - לא כולל מזוודה וארוחה.

ואם כבר מיציתם את לונדון וברצונכם להמשיך ליעדים אחרים על הגלובוס, גם את זה תוכלו לעשות דרך "וירג'ין" במחירים נוחים. "'וירג'ין' מציעה טיסות מאוד אטרקטיביות ליעדי המשך - בעיקר לצפון אמריקה", הסביר עודד חודרוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי "דיזנהאוז", "כך שגם הביקוש ליעדים האלה יגדל".

חברת ''וירג'ין אטלנטיק''
חברת ''וירג'ין אטלנטיק'' | צילום: חדשות 13

בין כל ההתלהבות צריך לזכור שמדובר במחירי השקה שיכולים לטפס - ודאי בתקופות שיא. אבל גם אם המחירים לא יהיו מחירי רצפה, עדיין נראה שנוכל ליהנות מהדרך אי שם בשמיים.